Papagal reclamat la OPC

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dupa ce a cumparat un papagal de la pet-shop, un calarasean a reclamat la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor "atitudinea recalcitranta" a pasarii fata de papagalul pe care il avea deja acasa.

Dupa ce a cumparat un papagal de la pet-shop, un calarasean a reclamat la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor "atitudinea recalcitranta" a pasarii fata de papagalul pe care il avea deja acasa. Reclamantul a cerut restituirea papagalului si returnarea contravalorii acestuia. In perioada sarbatorilor de iarna, OPC a mai inregistrat o ciudatenie: un bucurestean care cerea restituirea contravalorii unei pisici birmaneze care murise. "Desi pisica pe care am cumparat-o de la un magazin de specialitate avea certificat de sanatate, aceasta a murit dupa doua saptamani. Pisica m-a costat patru milioane de lei. Doresc sa mi se dea alta pisica sau sa mi se dea banii inapoi", suna reclamatia. "O alta reclamatie inedita am avut-o in judetul Bacau, subiectul fiind mobila de bucatarie. Aceasta era executata la comanda si nu se mai incadra in spatiul destinat. In urma verificarilor, s-a constatat ca bucataria fusese modificata de catre consumator in perioada realizarii mobilei. Un alt consumator, de data aceasta din judetul Galati, a reclamat faptul ca painea mirosea a parfum si ca vanzatoarea folosea un parfum foarte puternic ce se impregna in produs", a declarat Rovana Plumb, seful Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite