Bucurestiul amana cu trei luni preluarea serviciilor Pasapoarte, Evidenta informatizata a persoanei, Inmatriculare si permise auto

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Evidenta informatizata a persoanei, Serviciul Pasapoarte si cele de inmatriculare si permise auto vor mai astepta cel putin trei luni pana vor trece in subordinea administratiei locale. Dupa prima

Evidenta informatizata a persoanei, Serviciul Pasapoarte si cele de inmatriculare si permise auto vor mai astepta cel putin trei luni pana vor trece in subordinea administratiei locale. Dupa prima sedinta a Comitetului Operativ Consultativ, prefectul Capitalei, Mioara Mantale, a stabilit acest lucru cu sefii serviciilor deconcentrate ale ministerelor si cu primarii de sector. "In acest timp, se vor gasi si spatiile necesare desfasurarii activitatii. S-a convenit ca, pentru inceput, sa avem un numar de birouri cel putin egal cu cel al sectiilor de politie. Aici, va fi nevoie de spatii adecvate, intrucat astazi vin zilnic intre 300 si 500 de oameni pe sector, numai pentru evidenta informatizata a persoanei, fara pasapoarte si permise", a adaugat primarul interimar Razvan Murgeanu. Prefectul Mioara Mantale a mai obtinut acordul de principiu al primarilor de sector pentru infiintarea celor sase oficii prefecturale. Practic, directorii oficiilor vor avea ca atributii acordarea de audiente, informarea prefectului despre situatii de urgenta si problemele privind administratia publica, vor participa la sedintele de consiliu local si vor informa prefectul in legatura cu legalitatea actelor emise de consiliu sau de primar. "Eu voi participa, de altfel, pe rand, la sedintele consiliilor locale de sector, mai ales acolo unde sunt urgente si unde sunt propuse hotarari de mare importanta", a mai spus prefectul Mioara Mantale. Luni, in prima sa zi de munca, proaspatul prefect al Capitalei i-a convocat intr-o sedinta, la prima ora, pe toti angajatii institutiei. Hotarata sa echilibreze raportul dintre femei si barbati, ea a fost surprinsa sa vada ca, de fapt, functiile de conducere erau ocupate numai de reprezentantele sexului frumos. Dupa ce i-a cunoscut pe fiecare in parte si le-a ascultat pasurile, Mantale a urcat pana la etajul al treilea al cladirii, si a vizitat personal fiecare birou. Noul prefect s-a interesat de dotarea cu calculatoare, felul in care se face comunicarea intre departamente si cu diverse institutii externe, dar si de volumul de munca, acordarea de audiente si alte activitati de rutina. Mantale s-a declarat surprinsa si de faptul ca directii importante, precum cea de integrare europeana, nu au post telefonic direct cu orasul, ci doar interior. Totodata, numarul de calculatoare, aparate de copiat sau imprimante sunt vechi, uzate si insuficiente. "Am gasit o institutie invechita, care trebuie modernizata", a fost prima declaratie a doamnei Mantale.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite