Bucuresti Mall - patru ani de servicii impecabile, patru ani de promisiuni implinite
0Convorbire cu dl. Ali Ergun Ergen, director general al Anchor Group
De cativa ani, Bucuresti Mall reprezinta un reper important in ceea ce priveste cumparaturile si distractia, atat prin complexitatea activitatilor comerciale a celor peste 100 de firme expozante, cat si prin varietatea centrelor de distractie puse la dispozitia vizitatorilor. "Ne intalnim la Mall", a devenit o expresie uzuala. Aici iti poti face toate cumparaturile, servesti pranzul sau cina in conditii dintre cele mai civilizate sau, pur si simplu, te vezi cu prietenii la o cafea. Bucuresti Mall este un loc unic. Cinematografe, lanturi de magazine cu specific divers, restaurante, baruri - toate creeaza un spatiu modern in care, indiferent de varsta si profesie, bucurestenii sau oricare alta persoana venita din provincie gasesc cel mai placut mod de a-si petrece timpul liber intr-o ambianta specifica magazinelor occidentale. Bucuresti Mall aniverseaza in aceste zile patru ani de existenta. Dar iata ce ne-a declarat in legatura cu realizarile inregistrate in acest interval de timp, dar si cu proiectele Anchor Group, in ce priveste dezvoltarea viitoare a acestui tip de centre comerciale, dl. Ali ErgUn Ergen, director general Anchor Group: - Pe buna dreptate, in ultimii patru ani se vorbeste despre "fenomenul" Bucuresti Mall. Numai asa se pot defini preocuparea si placerea zilnica a zeci de mii de oameni de a-si petrece cateva ore in Bucuresti Mall. Numai in 2002 ne-au vizitat peste 10 milioane de cumparatori. In zilele de weekend ne trec pragul aproximativ 150.000 de clienti. Cei mai multi vin la cumparaturi, dar sunt si oameni care si-au facut o obisnuinta din a veni "la Mall". Se simt aici ca acasa. Servesc o cafea, vizioneaza un film, arunca o privire prin magazine si pleaca acasa cu cumparaturile facute. Bucuresti Mall reuneste peste 100 de magazine, in care oferta este extrem de variata. De asemenea, ne-am obisnuit clientii cu surprize, oferindu-le periodic diverse evenimente, de la spectacole de moda la expozitii de arta, de la concerte in aer liber la actiuni caritabile. - Socotiti ca in prezent nivelul serviciilor din complexul Bucuresti Mall este cel pe care l-ati imaginat in urma cu patru ani? - Da! Acest lucru este demonstrat in primul rand de numarul tot mai mare de vizitatori si de volumul crescand al vanzarilor. In urma cu patru ani, ii rugam pe bucuresteni sa aiba incredere in noi, in visul si determinarea noastra de a le oferi, prin acest modern centru, un spatiu comercial si de petrecere a timpului liber, unic in Romania. Anchor Group se mandreste astazi ca visul sau a devenit realitate. Pe de alta parte, sa nu ignoram nici dimensiunea sociala a afacerii. Astfel, cele peste 100 de magazine, numeroasele restaurante, cafenele si baruri de zi, Gima Superstore, cinematograful Multiplex, serviciile bancare si activitatile conexe au creat aici peste 1.500 de locuri permanente de munca, personalul magazinelor fiind la dispozitia clientilor 365 de zile pe an. - Ce dezvoltari sunt prevazute pentru acest an? - In urma cu cateva saptamani, am inceput constructia la cel de-al treilea etaj al Bucuresti Mall. Practic, la sfarsitul lunii octombrie, suprafata Bucuresti Mall se va extinde cu 3.000 de metri patrati. In acest spatiu, dorim sa punem la dispozitia clientilor nostri cel mai mare magazin de electrice si electrocasnice din Romania. Aici, clientii vor putea achizitiona aparatura electronica si electrocasnica, produse IT si produse multimedia; design-ul spatiului este astfel conceput sa puna in evidenta atriumul si cupola, elementele principale in jurul carora se va construi acest nivel. Avand in vedere specificul celui de-al treilea etaj, am ales materiale usoare de constructie, lucru ce va crea o ambianta deosebita intregului spatiu. De asemenea, Bucuresti Mall a inceput lucrarile pentru extinderea parcarii actuale cu peste 40%, ceea ce inseamna 450 de locuri suplimentare. Astfel, incepand cu luna octombrie, clientii vor putea beneficia de 1.350 de locuri de parcare. Investitia in cele doua proiecte depaseste 2 milioane de euro. - Care este stadiul lucrarilor la cel de-al doilea Mall - Plaza Romania, ce va fi deschis anul viitor in cartierul Drumul Taberei? - Asa cum stiti, continuam lucrarile de constructie. Am terminat faza de demolare si am inceput lucrarile de excavare si de consolidare a fundatiei. In acest proiect se vor investi peste 35 de milioane de euro. Suprafata totala construita a complexului este de 80.000 de metri patrati. Suprafata utila a complexului este cu 60% mai mare decat cea a Bucuresti Mall. Pana in acest moment am inchiriat aproape 50% din spatiile viitorului mall. Prin construirea noului complex Plaza Romania, Anchor Group a ridicat nivelul investitiilor sale in Romania la peste 80 de milioane de euro. Practic, prin Bucuresti Mall si Plaza Romania vom "acoperi" strategic orasul, oferind clientilor Capitalei, si nu numai lor, alegerea cea mai buna in materie de cumparaturi si petrecere a timpului liber, intr-o ambianta deosebita.