Oportunitate pentru studenţii care vor să lucreze în PR

0
Publicat:
Ultima actualizare:
studenti
studenti

Chelgate România lansează programul de mentorship în relaţii publice pentru studenţi „PR Ad-Hoc“.

Prin intermediul acestui program li se oferă studenţilor posibilitatea să acumuleze cunoştinţe practice care să-i ajute să se angajeze mai uşor după finalizarea studiilor universitare. Înscrierile la PR Ad-Hoc vor avea loc în perioada  15-22 octombrie 2011, iar anunţarea celor doi studenti care au fost selectaţi pentru a efectua stagiul de o lună şi jumătate se va face până pe 5 noiembrie.
Studenţii care vor să se înscrie în programul PR Ad-Hoc trebuie să convingă echipa Chelgate că sunt creativi, proactivi şi că-şi doresc foarte mult să lucreze în domeniu.
Nu trebuie să trimită CV-uri, scrisori de  intenţie sau eseuri. Tot ce trebuie să facă doritorii este să trimită în perioada 15 -22 octombrie un text descriptiv de maxim 300 de cuvinte prin care să puncteze prin ce se diferenţiază de ceilalţi competitori şi să-i convingă pe recrutori că merită să intre în acest program. Cele mai reuşite 6 texte vor participa la un „altfel de interviu“ cu membrii echipei.
În urma interviurilor care vor avea loc în perioada 23 octombrie – 1 noiembrie, vor fi aleşi 2 căştigători care vor putea începe să lucreze part time la Chelgate din data de 7 noiembrie 2011.
Pe parcursul stagiului studenţii se vor implica în proiectele agenţiei, vor învăţa ce înseamnă să organizezi un eveniment, să faci o strategie de PR, să faci cercetare pentru o campanie sau o acţiune, să redactezi corect materiale pentru presă. În plus, ei vor beneficia  bilunar de traininguri gratuite susţinute de specialiştii din agenţie: Relaţia cu presa; Cum să redactezi corect materiale de PR; Personal Branding şi Public speaking.
La încheierea programului de mentorship, Chelgate va organiza un eveniment pentru cei doi stagiari. În plus, ei vor primi o adeverinţă de practică, o scrisoare de recomandare şi, în cazul în care dovedesc că sunt pasionaţi de PR şi au abilităţile necesare pentru a reuşi în acest domeniu, ar putea fi chiar angajaţi atunci când agenţia scoate la concurs noi posturi.
PR Ad-Hoc nu este doar un  simplu internship în PR, este un mentorship, cu o componentă practică forte concreta,  care le oferă studenţilor mult mai multe oportunităţi de dezvoltare decât un internship obişnuit. Fiecare din cei doi tineri stagiari va avea câte un mentor care îi va ajuta să înţeleagă mai uşor cultura organizaţională  a firmei şi îi va îndruma pe tot parcursul şederii lor în firmă.
Chelgate este o companie britanică de relaţii publice, afaceri publice şi consultanţ. Înfiinţată în anul 1988, Chelgate are sediul central la Londra, birouri la Bucureşti şi Bruxelles şi o reţea de asociaţi în întreaga lume. Biroul din România a fost deschis în 2005 şi a derulat contracte importante alături de companii multinaţionale şi instituţii centrale şi locale. Chelgate România acordă consultanţă în comunicare atât sectorului privat, cât şi celui public.

Educație



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite