Andi Moisescu: „Flacăra violetă va fi marele hit al începutului de 2010”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Realizatorul „Apropo TV” pregăteşte o ediţie despre flacăra violetă, taxele care ne mănâncă ficaţii şi nevroza generată de Valentine’s Day, dar are timp şi să se joace cu trenuleţe cu cei doi băieţi ai săi.

Moisescu lansează duminica viitoare al 11-lea sezon al emisiunii pe care o realizează din 2005 la Pro TV. Unul dintre puţinii oameni de televiziune care fac şi teren şi producţie şi prezentare, Andi îşi organizează viaţa cu grijă, astfel încât să aibă întotdeauna arhiva bine pusă la punct, să plece acasă la ora 17.00 şi să aibă şi timp de joacă.

- Ce teme mai pregăteşti pentru noul sezon din „Apropo TV"?

- În general, sunt preocupat de actualitate. Înainte de orice altă pornire ţin să exprim propria viziune în ceea ce priveşte flacăra violetă. Simt că ea va rămâne marele hit al începutului de 2010. Privind dincolo de bariere, am descoperit împreună cu colegii mei adevăraţii martori ai flăcării. Vor fi surprize foarte mari, sunt sigur, chiar dacă întâmplările s-au desfăşurat chiar pe sub nasul nostru. În fine, ne-am mai propus să ne luăm puţin de gât şi cu cele mai năstruşnice taxe care ne mănâncă ficaţii, după care putem considera drumul deschis spre orice altă nebunie. În ceea ce priveşte obsesia mea pentru spectacolul publicităţii, o să răzbunăm puţin nevroza generată de Valentine's Day, după care vom testa în premieră nişte spoturi care au generat deranj în piaţă, cu o aparatură extrem de sofisticată care pare desprinsă din filmele SF.

- Ce o să scrie pe tricoul tău în prima emisiune din noul sezon? De ce ai început să scrii cu diacritice pe tricouri?

- Ţinând cont de faptul că pornim cu flacăra violetă înainte, firesc, pe un tricou violet am să scriu: „Nemernicii dracului". Cu diacriticile aferente. Decât cu diacriticile aferente ar fi trebuit să spun, căci le avem de când „Decât o revistă" a făcut un gest nobil şi prin mâna lui Raymond Bobar ne-a îmbogăţit fonturile şi viaţa.

- La începuturile „Apropo TV", tu făceai aproape totul. La ora actuală, cât faci tu din emisiune şi cât delegi?

- Încerc să deleg cât mai mult. Singura obsesie rămâne publicitatea. Aia doare cel mai tare şi dacă tot doare, măcar s-o fac cu mâna mea. Mă rog, una peste alta, lăsând la o parte textele pe care nu mi le pot scrie decât singur, împart frăţeşte conţinutul cu colega mea Andreea Oagană. Noi semnăm materialele din emisiune, aşa că nu facem un secret din împărţirea muncii.

- „Apropo TV" are invitaţi de toate felurile, de la politicieni la manelişti, şi nu renunţă la calitate. Cum reuşeşte?

- Face eforturi. Dacă ar renunţa la calitate, ar renunţa la „Apropo TV".

- Care au fost invitaţii tăi preferaţi şi de ce?

- Apelăm numai la invitaţi preferaţi. Ne putem permite luxul ăsta. Folosim, cred, tot ce-i mai bun pe piaţă în raport cu poveştile date. Judecăm şi alegem numai în funcţie de context. De-aia ne şi iese de cele mai multe ori.

- De ce crezi că emisiunea ta are succes?

- Pentru că nimic nu e întâmplător în „Apropo TV".

- Ai spus că „Apropo TV" mai are până să ajungă la stadiul pe care îl visezi. Care ar fi idealul?

- Sunt convins că întotdeauna se poate mai bine. De asta spun că mai e mult până departe.

- Ce ţi se pare că lipseşte televiziunii din România ca să fie la nivelul celei din Occident?

- Depinde la ce televiziune din Occident te referi. Din punctul meu de vedere, suntem deja deasupra unora, cum la fel de bine suntem dedesubtul altora. E o chestiune de opţiune, de sisteme diferite de valori. În industria TV, România a ajuns mai departe decât şi-ar fi putut cineva închipui acum 20 de ani. Mă rog, poate doar Adrian Sârbu să fi simţit de pe atunci unde o să fim acum.

- Publicitatea te pasionează, urmăreşti piaţa de advertising la fel de atent ca pe vremea când făceai „Marcă înregistrată"? Ce spoturi ţi-au plăcut în ultima vreme?

- Urmăresc piaţa de publicitate cu şi mai multă pasiune decât pe vremea în care făceam „Marcă Înregistrată". O şi înţeleg altfel, o şi văd cu alţi ochi. În ceea ce priveşte spoturile publicitare, să spunem că, din păcate, în continuare îmi plac mai mult spoturile altora. Deşi poate că nu-i rău. Când e loc de mai bine, înseamnă că încă mai ai unde să urci. Şi asta-i cel mai important.

- Ce efect crezi că a avut criza asupra creativităţii din publicitatea românească?

- Are exact efectul pe care-l vedem cu toţii. Pe de-o parte se mai limpezesc apele şi mai dispar nechemaţii, pe de alta ne luăm cu mâinile de cap când vine vorba de bugete. Unele au devenit ridicole. Râd de ele, înainte de a auzi şi aşteptările.

- Eşti un om de televiziune care pleacă acasă la ora 5. Înseamnă că ai viaţă şi dincolo de job. Cum reuşeşti?

- Foarte simplu. Dacă n-aş avea şi viaţă dincolo de job, n-aş mai avea viaţă deloc.

- Cum e să fii tată a doi băieţi?

- E un vis. Îmi retrăiesc împreună cu ei copilăria. Avem norocul şi de-o mamă care ne înţelege pe toţi trei, aşa că ne putem zbengui în voie. În seara asta ne-am propus să întindem cea mai mare şină de tren prin toată casa şi punem la lucru toate cele 25 de garnituri de tren pe care le avem. Nici nu i-am spus Oliviei. Dar o să se prindă ea, când o să se trezească cu o gară în bucătărie.

Mini cv

S-a născut la 26 octombrie 1972, în Bucureşti.

A făcut Facultatea de Matematică, specializare Informatică.

E căsătorit din septembrie 2004 cu Olivia Steer.

Are doi băieţi: David (trei ani) şi Luca (un an).

A fost realizator de programe la mai multe posturi de radio, iar în 1996 a devenit director la PRO FM. A prezentat emisiunile „Ora 7, bună dimineaţa", „Te uiţi şi câştigi", „Marcă Înregistrată" şi „Teo şi Andi", la PRO TV.

Realizează „Apropo TV".

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite