Zalău: O treime dintre locuitori riscă să rămână în frig

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Înghesuială la casieria E.On. Oamenii vor să-şi plătească facturile pe care nu le-au primit acasă.
Înghesuială la casieria E.On. Oamenii vor să-şi plătească facturile pe care nu le-au primit acasă.

Foarte mulţi sălăjeni riscă să rămână fără gaze naturale în mijlocul iernii, dacă nu semnează noile contracte de furnizare a gazelor naturale. Mai  mulţi zălăuani au primit acasă notificări prin care E.On Gaz îi avertizează că, dacă nu semnează contractele de furnizare în 30 de zile de la primirea notificării, compania le va debranşa apartamentele de la gaz.

Purtătorul de cuvânt al companiei E.On Gaz, Oana Trandafir, a declarat că oamenii au avut un an la dispoziţie să semneze aceste contracte, întrucât acestea au fost trimise prin poştă, în două exemplare, împreună cu factura aferentă consumului lunilor septembrie-octombrie 2009. „Pe clienţi i-am rugat să ne returneze prin poştă un exemplar semnat, în termen de 15 zile de la primirea lui, împreună cu o copie a actului de identitate al titularului de contract“, a explicat Oana Trandafir.


N-au semnat noile contracte
Circa 30 la sută dintre locuitorii Zalăului n-au semnat noile contracte. Conform informaţiilor oferite de biroul de presă al E.ON Gaz, aceştia se află în situaţia de a le fi sistată furnizarea gazelor naturale, neexistând altfel cadrul legal pentru prestarea acestui serviciu. „Eu nu-mi amintesc să fi primit acest contract. Bineînţeles că nu l-am semnat. N-am primit nici notificare. N-am primit nici măcar factură, de peste două luni. De fapt, în ultima vreme nu primesc factură lunar, ci doar o dată la două-trei luni. Şi fără factură nu putem plăti, deoarece nu se mai plăteşte decât la bănci. Dacă E.On aşa are grijă de clienţii săi, să ne lase în pace. Nu-i de ajuns că ne dăm jumătate din venituri la plata gazului?!”, a reclamat Carmen Frenţ, din Zalău.


Oamenii se înghesuie la plata facturilor
La centrul operaţional E-On din Sălaj e înghesuială mare de câteva zile. Totuşi, oamenii nu se înghesuie să semneze contractele, ci să-şi plătească facturile. Aceasta deoarece de două luni n-au primit prin poştă nicio factură şi sunt îngrijoraţi că nu vor fi în stare să plătească o singură dată facturile cumulate pe mai multe luni. Purtătorul de cuvânt al companiei recunoaşte că s-a creat o asemenea situaţie, cauza ei constând în acordarea ajutoarelor de încălzire de către primărie. Listele cu ajutoare au ajuns cu întârziere la E.On, astfel că şi facturile au fost elaborate şi trimise cu întârziere.

„N-am primit nicio reclamaţie“

Claudiu Silaghi, directorul Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Sălaj, spune că deocamdată nu s-a primit nicio reclamaţie referitoare la debranşarea cuiva pe motiv că n-a semnat noul contract.

Zalău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite