Restaurantele nu au clienţi pentru Revelion

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Numeroşi proprietari de restaurante spun că se gândesc să renunţe la organizarea cinei festive şi a petrecerii de Anul Nou, din cauza numărului mic de cereri.

Dacă în anii trecuţi rezervările pentru petrecerea de Revelion se făceau cu două luni înainte, acum, mai toţi administratorii de restaurant din Severin se plâng de numărul mic de cereri. Aceştia susţin că întreaga industrie este în scădere, la nivelul oraşului. Cina festivă organizată la cumpăna dintre ani în orice restaurant care se respectă poate deveni istorie, cel puţin în cazul localurilor mici.

„Nu merită să organizezi Revelionul, nu mai e rentabil. Munceşti un an întreg, chiar şi în noaptea de Anul Nou şi nu te alegi cu nimic. Trebuie să plăteşti formaţie, chelneri şi aşa mai departe. Costurile sunt foarte mari, aşa că nu merită efortul“, ne spune Mariana Molnar, administratorul hotelului-restaurant Tropical.


Cu toate astea, organizatorii au pregătit oferte destul de atrăgătoare pentru cei care se vor hotărî totuşi să nu rămână acasă în noaptea de Revelion. Astfel, restaurantul Tropical pune la dispoziţia doritorilor cină festivă cu gustări reci, friptură din toate tipurile de carne, peşte, tort, fructe, şampanie şi multe alte bunătăţi. Formaţia proprie va întreţine atmosfera cu muzică live, atât populară, cât şi uşoară, pentru a acoperi toate cerinţele clienţilor. Restaurantul dispune de 65 de locuri, iar până acum, şapte familii au făcut rezervări.

Unii manageri renunţă la festivităţi

În alte locuri, managerii se gândesc serios să nu organizeze, anul acesta, petrecerea de Revelion. Cauza este aceeaşi: numărul mic de cereri. Alţii s-au hotărât să renunţe la profit şi să petreacă împreună cu prietenii. „Iniţial se luase hotărârea să nu organizăm nimic, dar până la urmă se pare că vom face o petrecere pentru prieteni. Nu merită să organizezi Revelionul pentru a câştiga ceva. Noi, anul trecut, am ieşit în pierdere, pentru că avem puţine locuri, iar costurile sunt foarte mari“, ne spune Florina Nicolescu, contabil la restaurantul Linz. Angajaţii unui alt restaurant, aparţinând pensiunii Topaz, susţin că interesul oamenilor de a-şi petrece noaptea de Revelion la restaurant este foarte scăzut. „Se vede asta din clientela de zi cu zi. Vânzările au scăzut foarte mult la restaurante, iar de Anul Nou, se pare că oamenii preferă să stea acasă. Dispunem de 80-100 de locuri şi nu am vândut, până acum, nicio rezervare“, ne spune şi Riza Floarea, ospătar la restaurantul Topaz.

Turnu-Severin



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite