Tulcea: Marius Stănescu colecţionează motociclete

Marius şi „iubita“ sa, motocicleta

Marius Stănescu lucrează în domeniul piscicol şi iubeşte motocicletele de când era copil. Familia lui a deschis un depozit piscicol, SC Păstruga. Marius lucrează în domeniul piscicol încă din anii ’90.

Marius lucrează în domeniul piscicol încă din anii ’90, de când familia lui (tatăl şi fratele) a deschis un depozit piscicol, SC Păstruga..
Biker din tată în fiu
Pasiunea pentru motoare este moştenită de la tatăl său. Alături de multe lucruri bune, cum ar fi vânătoarea, pescuitul, rock-ul şi gătitul. „În 2009 mi-am luat un MZ TS 125, exact cum a avut tatăl meu când eram eu copil... Adică prin anii ‘80“, spune Marius.

Este un adevărat colecţionar de motoare. Are acum în garaj trei motocliclete, o bicicletă cu motor, două maşini.
„În garajul meu se află o frumoasă doamnă din anii ‘90 care aşteaptă un nou sezon plin de călătorii. Ea se numeşte Kawasaki ZZ-R 1100 şi are ca partener de garaj un bun amic, un Atv Polaris Sawtooth. De cele mai multe ori îmi împart timpul cu ea sau cu el şi ne simţim bine împreună! Drumetii, pescuit, vânătoare, viaţă normală!“, povesteşte cu mândrie Marius. De asemenea în garaj se mai află „două surori“: Mobra Super 50 si Mobra Turist, cu care se plimbă în sezonul estival.

Primul motor în ‘91
„Prima mea motocicletă a fost un Voshod 3m, cumparătă de tatăl meu în 1991. În  1993 mi-am luat o Jawa TS 350. Asta era bijuterie, de care m-am bucurat până în 2003. A fost motocileta mea de suflet timp de un deceniu... Am fost extrem de multumit de ea“, îşi mai aminteşte Marius.
În 2004 şi-a luat Kawasaki ZZ-R 1100, „o motocicletă cu personalitate destinată cunoscătorilor, cu care îmi fac concediile prin Europa“, o defineşte Marius.
Motorul care i-a purtat mireasa
Aceasta este şi motocicleta care i-a purtat mireasa, pe Olimpia. Au fost aceia care au întors capetele tuturor tulcenilor care treceau prin zonă. Şi ce nu-i de văzut? Zeci de motoare turate la maxim, un fel de claxon al nunţilor tradiţionale, un biker costumat a ginerică, şi o frumoasă mireasă cu voalul în vânt.
Una dintre cele mai frumoase drumeţii pe motor:
O drumeţie de  doisprezece zile în vara lui 2009 în care a parcurs 4500 km şi am străbătut România, Ungaria, Croaţia. Au plecat din Tulcea şi au ajuns în Zadar, Croaţia. Trei zile: în prima zi au mers până la Târgul Mureş, a doua până la Barand Ungaria (pe ploaie) şi în a treia până în Zadar Croaţia. Au urmat şase zile de repaus, plajă, plimbări, vizite.
„Drumul de întoarcere a fost 80% pe ploaie, dar a fost frumos! Am plecat cu un buget de 1800 euro din care am consumat 1500euro! A fost o călătorie frumoasă, unde am văzut locuri frumoase şi ne-am simţit bine“, mai spune Marius.