Firma Carpatair a fost dată în judecată pentru că a lăsat o familie fără bagaje în vacanţă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Familia Matei cere despăgubiri după ce a zburat cu Carpatair
Familia Matei cere despăgubiri după ce a zburat cu Carpatair

Un executor judecătoresc din Timişoara şi soţia sa au dat în judecată firma Carpatair pentru că au avut o vacanţă de coşmar într-un hotel de cinci stele, deoarece nu şi-au primit bagajele după călătoria cu avionul către Grecia.

Sorin Matei şi soţia sa, Ioana, solicită aproape 1.400 de euro companiei Carpatair, pentru trei zile de coşmar trăite în timpul unui concediu planificat să fie de vis în Zakyntos, Grecia.

Cei doi au zburat în septembrie 2009 cu o cursă Carpatair, Timişoara - Grecia, împreună cu fiica lor în vârstă de patru ani, însă când au ajuns pe aeroportul din Grecia, reprezentanţii companiei le-au spus că uşa calei de la bagaje este blocată.

Citeşte şi:
O ieşeancă cere daune de 103.000 de euro de la Austrian Airlines pentru că mama sa care suferea de cancer nu a fost îmbarcată în avion

Cei trei au rămas fără haine şi fără medicamentele fetiţei timp de trei zile, iar acum solicită 800 de euro daune materiale şi 600 de euro daune morale. „Decolarea a avut loc cu întârziere, zborul a durat cu 30-40 de minute mai mult decât am fost anunţaţi, pe parcursul zborului avionul a avut un şoc ce s-a repercutat asupra noastră, iar după aproape o oră de la aterizare (care nu s-a desfăşurat în bune condiţii) am fost anunţaţi că nu se poate deschide uşa de la cala de bagaje", se arată în plângerea făcută de familia Matei, aflată la dosarul civil aflat pe rolul Judecătoriei Timişoara.

Familia executorului judecătoresc susţine că starea de sănătate a fetiţei s-a înrăutăţit, iar întreaga familie a purtat aceleaşi haine timp de trei zile, fiind nevoită să cheltuiască peste 250 de euro ca să îşi cumpere obiectele strict necesare igienei corporale.

Firma Carpatair s-a oferit să-i despăgubească cu 150 de euro, refuzând însă o înţelegere amiabilă pentru 1.400 de euro cu familia Materi, care a apelat la instanţa de judecată. Reprezentanţii Carpatair susţin că nu se fac vinovaţi de ruinarea primei părţi a vacanţei familiei Matei, deoarece aceştia locuiau într-un hotel de cinci stele şi aveau masa asigurată.

"Vă rugăm să constataţi că, deşi reclamaţii susţin că nu s-au putut bucura de cele două zile de concediu, aceştia au fost cazaţi la hotelul de cinci stele unde aveau rezervare, au luat masa la restaurantul unde aveau rezarvare, deşi nu s-a putut pune în discuţie plata celor două zile în care aceştia nu "s-au bucurat" de concediu să fie pus în sarcina pârâtei", se arată în documentele depuse de Carpatair la dosarul aflat pe rolul Judecătoriei Timişoara.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite