Revoltă: Consumatorii nemulţumiţi cer socoteală de la Enel
0Timişorenii nemulţumiţi şi-au dat întâlnire cu reprezentanţii Enel pentru a-i trage la răspundere pentru numeroasele probleme de care s-au lovit de-a lungul contractului cu ei.
Printre cele mai dese şi cele mai serioase reclamaţii pe care consumatorii din Vestul ţării le depun la Protecţia Consumatorului din zona de Vest a ţării sunt cele la adresa furnizorului principal de energie electrică, Enel. Tocmai de aceea, la insistenţele timişorenilor care nu mai ştiu cum să procedeze pentru a evita complicaţii inutile atunci când vine vorba de energia electrică, reprezentanţii Protecţiei Consumatorului vor media astăzi, înainte de prânz, o întâlnire între Enel şi consumatorii nemulţumiţi.
Cele mai importante subiecte de pe ordinea de zi, motivul nemulţumirilor bănăţenilor, vor fi neacordarea de avize în mod unitar, imposibilitatea de a bifa opţiunea autocitire, dar şi schimbările de contor, debransări fără notificare în scris a consumatorului. Enel este unul dintre furnizorii de servicii la adresa căruia se fac un număr foarte mare de plângeri anual, fiind constant în topul nemulţumirilor consumatorilor din Timişoara.