Revoltă: Consumatorii nemulţumiţi cer socoteală de la Enel

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cei nemulţumiţi vor discuta direct cu reprezentanţii Enel.
Cei nemulţumiţi vor discuta direct cu reprezentanţii Enel.

Timişorenii nemulţumiţi şi-au dat întâlnire cu reprezentanţii Enel pentru a-i trage la răspundere pentru numeroasele probleme de care s-au lovit de-a lungul contractului cu ei.

Printre cele mai dese şi cele mai serioase reclamaţii pe care consumatorii din Vestul ţării le depun la Protecţia Consumatorului din zona de Vest a ţării sunt cele la adresa furnizorului principal de energie electrică, Enel. Tocmai de aceea, la insistenţele timişorenilor care  nu mai ştiu cum să procedeze pentru a evita complicaţii inutile atunci când vine vorba de energia electrică, reprezentanţii Protecţiei Consumatorului vor media astăzi, înainte de prânz,  o întâlnire între Enel şi consumatorii nemulţumiţi.

Cele mai importante subiecte de pe ordinea de zi, motivul nemulţumirilor bănăţenilor, vor fi neacordarea de avize în mod unitar, imposibilitatea de a bifa opţiunea autocitire, dar şi schimbările de contor, debransări fără notificare în scris a consumatorului. Enel este unul dintre furnizorii de servicii la adresa căruia se fac un număr foarte mare de plângeri anual, fiind constant în topul nemulţumirilor consumatorilor din Timişoara.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite