Povestea şefului de la Google România, un absolvent al Politehnicii din Timişoara care a lucrat pentru Microsoft şi a anunţat pe Facebook că pleacă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Dan Bulucea, noul country manager pentru România al Google
Dan Bulucea, noul country manager pentru România al Google

Dan Bulucea, country manager al Google Romania, şi-a obţinut diploma de inginer în Calculatoare la Universitatea Politehnica din Timişoara. După absolvirea facultăţii a lucrat la Salient Romania, iar din 1998 şi până în 2010 a ocupat o serie de funcţii importante în cadrul companiei Microsoft Romania.

Din noiembrie 2010, Dan Bulucea este Country Manager al Google România. A lucrat timp de 12 ani la Microsoft România, ultima funcţie ocupată la compania fondată de Bill Gates fiind de director de marketing şi business. În mai 2010, Bulucea a decis să renunţe la jobul de la Microsoft. Anunţul oficial legat de plecarea sa din companie l-a făcut, potrivit wall-street.ro, pe Facebook: „După aproape 12 ani de Microsoft, dupa multe joburi atât de diverse, de la sales la marketing, de la promovat tehnologie la business management, de la roluri locale la cele regionale trăite pe alte meleaguri, schimbarea mi-a intrat în sange, dorinţa de-a face totdeauna ceva nou care mă face mai bun".

 „Eram într-o zonă de confort, dar începuse să-mi lipsească provocarea", a declarat Dan Bulucea pentru Revista Forbes. În vara lui 2010, a primit oferta de la Google. Compania avea în plan, de aproape un an, să deschidă o reprezentanţă în România. Potrivit Revistei Forbes, Dan Bulucea n-a stat mult pe gânduri şi a acceptat oferta. Pachetul salarial a fost cel mai simplu de rezolvat în negocieri. Ceea ce l-a atras a fost ideea de a construi ceva. „A fost o doză de noroc, una de şansă şi, în acelaşi timp o bună potrivire", a explicat el.

Obiectivele echipei locale

Echipa locală a gigantului Google va fi responsabilă cu dezvoltarea afacerilor şi implementarea strategiei Google în România, stabilirea unor relaţii de afaceri cu partenerii români, comunicarea către companiile locale a beneficiilor prezenţei online şi vânzările directe de publicitate, au anunţat reprezentanţii companiei. „Scopul Google este de a oferi utilizatorilor români, care sunt foarte activi online, şi mai multe instrumente utile şi inovatoare în limba locală, precum şi de a ajuta companiile româneşti să aibă o prezență online şi să îşi dezvolte afacerile prin intermediul Internetului. România este o ţară foarte interesantă pentru Google, unde vedem oportunităţi atât în ce priveşte utilizatorii individuali, cât şi companiile", a declarat Dan Bulucea, country manager pentru România al Google, în momentul în care a fost anunţată deschiderea biroului Google din România.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite