Reducerile salariale au pus băncile în topul reclamaţiilor de la Protecţia Consumatorului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Agenţiile bancare au fost cele mai reclamate Foto: arhivă
Agenţiile bancare au fost cele mai reclamate Foto: arhivă

În ultimele luni, inspectorii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului au de-a face cu tot mai mulţi timişoreni nemulţumiţi, care nu ezită să reclame problemele care apar atunci când achiziţionează produse sau servicii noi.

Primele în topul reclamaţiilor înregistrate în aceast an la Protecţia Consumatorului din Timiş sunt băncile. Din luna ianuarie, până la finalul lunii septembrie, au fost depuse aproximativ 310 reclamaţii cu privire la serviciile financiar - bancare. Pe locul al doilea sunt serviciile de cablu, telefonie fixă şi internet. Aproape 220 de timişeni s-au plâns, anul acesta,  că ceea ce au primit din partea companiilor nu corespunde cu ceea ce ei ştiau ei că plătesc. Telefonia mobilă a fost reclamată de 142 de persoane din judeţ. "Reclamaţiile la adresa băncilor sunt foarte multe şi vin ca urmare a problemelor salariale, a lipsei banilor, a refinanţărilor care se fac", a spus Marinela Iliaş, comisar şef în cadrul CJPC TImiş.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite