De ce a venit Microsoft la Timişoara cu cel de-al doilea Centru de Suport Tehnic din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ronald Binkofski, CEO Microsoft România
Ronald Binkofski, CEO Microsoft România

Divizia din România a corporaţiei americane a de inaugurat astăzi, la Timişoara, un nou Centru de Suport Tehnic Global (CSTG). La eveniment au fost prezenţi, pe lângă reprezentanţii Microsoft, şi membrii ai administraţiei locale, mediului universitar şi mediului de afaceri.

Noul birou Microsoft este parte a centrului de Suport Tehnic inaugurat în 2006 la Bucureşti, deserveşte clienţi de tip Corporate şi sprijină tehnic comunităţile de dezvoltatori din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA). La inaugurare au participat doi dintre şefii CSTG pentru zona menţionată, managerul general John Nielsen şi Donald Taylor, şeful direcţiei de asistenţă pentru întreprinderi şi dezvoltatori din cadrul aceluiaşi departament Micrososft. A fost prezent şi CEO-ul Micrososft România, polonezul Ronald Binkofski, dar şi şeful Centrului de Suport Tehnic Global de la Bucureşti, Florin Grama. Acesta este, de altfel, absolvent al Universităţii de Vest din Timişoara.

Şeful Microsoft România a explicat de ce al doilea birou de CSTG din România a fost deschis la Timişoara. "România oferă profesionişti IT de o calitate foarte bună, acest lucru îl ştim deja de ani de zile. Am ales Timişoara pentru forţa de muncă poliglotă. În România, acest oraş are cel mai mare procent de absolvenţi în acest domeniu vorbitori de limbă germană", a explicat Ronald Binkofski. Şeful Micrososft România a semnat un protocol de colaborare cu Universitatea de Vest şi cu Universitatea "Politehnică", acord prin care studenţii celor două instituţii de învăţământ vor avea acces la burse şi stagii în birourile companiei.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite