Piaţă bună pentru shopping low-cost: după Penny, a venit și Lidl la Timișoara

0
Publicat:
Ultima actualizare:

După venirea lanţului de supermarketuri Penny, timişorenii pot merge de astăzi şi la primul magazin Lidl. Marile hipermarketuri Real, Auchan, Metro şi Selgros, dar şi mai vechile supermarketuri Kaufland, Billa, Carrefour sau Profi au de ce să îşi facă griji, odată cu intrarea pe piaţă a magazinelor de discount Penny şi Lidl.

Dacă Penny a inagurat anul trecut o locaţie pe strada Lidia, urmat în acest an de cel de pe Calea Aradului, acum a venit rândul celor de la Lidl să vină la Timişoara.

Primul magazin din cele patru plănuite pentru capitala Banatului se va deschide astăzi, pe strada Liviu Rebreanu, vizavi de fabrica AEM-Luxten. „Astăzi sunt inaugurate 11 magazine nou construite în Bucureşti şi în ţară. Reţeaua din România însumează în prezent 118 magazine”, a spus Sergiu Fala, responsabil cu expansiunea în cadrul Lidl România.

Venirea magazinelor Lidl oferă timişorenilor posibilitatea de a cumpăra produse la preţuri mici, direct de la producători. Politica celor de la Lidl este de a colabora cu producătorii locali, astfel că o treime din produsele de pe rafturi sunt produse româneşti.

„Lidl lansează şi prima sa campanie de imagine, axată pe evidenţierea specificurilor regionale din portofoliul său de articole. Campania va fi derulată atât în România, cât şi în Polonia, Cehia şi Slovacia”, a mai spus Sergiu Fala.

Reţeaua de magazine aparţinând grupului german Lidl&Schwarz a luat 67 de milioane de euro de la Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) pentru a se lansa pe piaţa din România. Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în peste 20 de ţări în care are aproximativ 9.000 de magazine.

Cora stă la coadă

Retailerul belgian Cora încearcă de mai multă vreme să pătrundă pe piaţa din Timişoara. Cora a inaugurat în 2010 două noi magazine, la Bucureşti şi Baia Mare, însă în planul lor se află şi Timişoara. „Cel mai mult investim acum în România. Depinde unde găsim oportunităţi, unde găsim terenuri. De exemplu, dorim să investim în Timişoara, dar nu găsim teren”, a declarat Philippe Lejeune, director general Cora România.

O altă veste privind marile magazine vine de la Selgros România, care şi-a propus în 2011 modernizarea magazinelor din ţară. Finalizarea proiectului este prevăzută pentru sfârşitul anului 2013, când toate magazinele Selgros vor fi remodelate după un nou standard.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite