Timişoara caută logo pentru proiectul “Capitala Culturală Europeană”: premiul este de 3.000 de euro

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Timişoara, Piaţa Unirii
Timişoara, Piaţa Unirii

Asociaţia “Timişoara Capitala Culturală Europeană”, care a fost înfiinţată în 2011, propune un concurs premiar cu 3.000 de euro. Termenul de trimitere a lucrărilor este 21 martie

Timişorenii care stau bine cu imaginaţia pot aplica la un proiect inedit, care le-ar putea aduce şi un beneficiu de 3.000 de euro. Asociaţia “Timişoara Capitala Culturală Europeană” caută un logo pentru proiectul legat candidatura oraşului la titlul de capitală culturală.
Se cere realizarea unui concept creativ integrat care să ţină cont de obiective şi de valori şi să le reflecte atât din punct de vedere al designului cât şi al culorii, respectiv al simbolurilor folosite.

Elementele de identitate urmează a fi folosite pentru imagine online (site web, blog wordpress, bannere pe site-uri partenere), materiale tiparite pentru activitatea curentă (antet, carţi de vizita, brosuri, flyere), materiale publicitare (bannere orizontale şi verticale), obiecte promoţionale (tricouri, pixuri, agende etc.)

“Concursul este dedicate persoanelor interesate de viaţa culturală a oraşului la toate palierele sale, de la clasic formal la arta contemporană şi underground, precum şi de grupuri sociale, etnice etc. Conceptul creativ trebuie să evite ideile de elitism, ermetism, formalism, rigiditate, raportarea strictă la valorile trecutului, imagini şi simboluri care să contrazică diversitatea etnica, culturală şi religioasă a oraşului. Se doreste o abordare echilibrată”, spun organizatorii.

Plicurile cu date personale se deschid după desemnarea câştigătorului

Tonul trebuie să fie în primul rând credibil, să transmită profesionalism (în special pentru audienţa formată din mediul de afaceri şi partenerii internaţionali). În acelasi timp să exprime deschidere şi participare pentru membrii comunitaţii şi, pe cât posibil, să aibă un ton prietenos.

Concurenţii vor trimite lucrările într-un pachet care va conţine: mapa propusă pentru concurs, în format tipărit şi electronic fără elemente de identificare a autorului şi un plic închis care să conţină o scrisoare de prezentare cu datele de contact ale autorului, CV şi portofoliu, care este deschis doar după desemnarea câştigătorului. Propunere logo în format jpg (rezoluţie format electronic min 300 pixeli), descriere logo (explicarea conceptului, coduri de culoare pentru tipar), integrarea logo-ului pe: foaie cu antet, carte de vizită, pagina de start a site-ului, 1-2 exemple de materiale publicitare)

Termenul de trimitere a lucrărilor este 21 martie, pe adresa Asociaţiei Timişoara Culturală Europeană.




Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite