Nu aşteptaţi să reclamaţi serviciile turistice de proastă calitate, mergeţi imediat la OPC

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Turiştii pot avea o vacanţă perfectă dacă citesc cu atenţie clauzele contractului semnat cu agenţia de turism.
Turiştii pot avea o vacanţă perfectă dacă citesc cu atenţie clauzele contractului semnat cu agenţia de turism.

Reprezentanţii Comisariatului pentru Protecţia Consumatorului spun că perioada sărbătorilor de iarnă trece fără prea multe reclamaţii la adresa agenţiilor de turism. Valul de plângeri vine abia la finalul lunii ianuarie.

Turiştii nemulţumiţi aşteptă prea mult timp să reclame neregulile de care se lovesc în vacanţă. Aceasta este una dintre marile greşeli pe care cei care călătoresc le fac. „În momentul în care se constată o problemă, oamenii trebuie să anunţe în scris operatorul economic, dar şi agenţia de turism de la care au achiziţionat sejurul", a spus Marinela Iliaş, directorul CJPC Timiş.

Un alt sfat pe care reprezentanţii protecţiei consumatorului îl dau turiştilor este să citească foarte atent clauzele contractuale şi să respecte ceea ce e scris în hârtiile pe care le semnează. „Apar tot felul de situaţii pentru că lumea nu studiază suficient contractele pe care le semnează", a mai spus Marinela Iliaş. În plus, conform procedurilo, dacă un client este nemulţumit de rezolvarea problemei şi anunţă din timp, în scris, operatorii economici, clientul poate cere despăgubiri.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite