Timişoara: Toată Timişoara s-a înghesuit la mall

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În primele patru zile de la deschiderea celui de-al doilea corp al Iulius Mall, peste 325.000 de oameni s-au adunat la „show”. Parcarea pe trei nivele mărită cu peste 1.000 de locuri se dovedeşte prea mică, spre disperarea şoferilor.

 În primele patru zile de la deschiderea extinderii centrului comercial, mall-ul a fost vizitat de peste 325.000 de vizitatori, total care depăşeşte cu câteva mii întreaga populaţie a municipiului Timişoara. Vârful traficului s-a înregistrat sâmbătă, când 87.921 de persoane au ales să meargă la cumpărături şi la distracţie în mall. Locuitori din judeţele Timiş, Arad, Caraş-Severin, Hunedoara şi Mehedinţi s-au călcat în picioare pentur a vedea noile magazine şi supermarketul. „Aşa cum am promis, începând din noiembrie, Timişoara are cel mai mare mall din provincie. Traficul record înregistrat în ultimele zile ne confirmă încă o dată că locuitorii din vestul ţării au aşteptat cu mare interes deschiderea extinderii. Preţurile mici şi evenimentele atractive vor aduce lunar în mall cel puţin un milion de vizitatori”, a declarat Cornel Veriguţ, managerul Iulius Mall Timişoara.

Nebunie în parcare
Reprezentanţii mall-ului se felicită pentru reţeta de succes, însă nervii vizitatorilor sunt puşi la încercare încă de la intrare. Parcarea din faţa centrului comercial s-a dovedit neîncăpătoare în acest zile. Cele 2.500 de locuri de parcare, dintre care 1.000 subteran, s-au dovedit prea puţine pentru traficul din zonă. Persoanele puse să dirijeze circulaţia mai mult încurcau. La intrarea şi ieşirea din parcare se formau cozi şi ambuteiaje de zeci de minute. „M-am plimbat şi ieri, şi azi până am ameţit prin parcarea mall-ului. Până la urmă, am găsit un loc la cimitirul din Aradului. A trebuit să merg pe jos, în noroi, 12 minute, ca să pot intra în mall”, a spus designerul Adrian Haiduc.

De ce se oamenii înghesuie la mall
Sociologii spun că există mai multe explicaţii pentru înghesuiala în centrele comerciale. „Vrei să ai certitudinea că ai un nou simbol occidental, e chiar o victorie personală a fiecăruia asupra cotidianului. Pentru unii, consumul poate avea o funcţie utilitară, sunt cei care vânează chilipiruri. Pentru alţii, este o funcţie hedonică”, a spus sociologul timişorean Ciprian Obrad.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite