Spune-ţi părerea! Cum pot fi „vândute” străinilor premierele Timişoarei?

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Oameni valoroşi din oraşul de pe Bega au ajuns la concluzia că istoria oraşului şi premierele cu care se mândreşte Timişoara nu sunt valorificate suficient, motiv pentru care au decis că nu pot să stea cu mâinile în sân.

Timişoara are o serie de premiere mondiale, naţionale sau europene. Câţiva paşi în promovarea acestor premiere au fost făcuţi prin montarea lămpii uriaşe din Piaţa 700 sau a halbei gigant de la Fabrica de Bere. De asemenea, a mai fost montată, de către primărie, şi o poartă de fotbal, care marchează că la Timişoara a avut loc primul meci de fotbal. Acţiunile sunt însă insuficiente pentru ca turiştii care vin în capitala Banatului să realizeze că Timişoara este un oraş al premierelor. La iniţiativa arhitectului Florin Geamănu, echipa de „Advocacy&Lobby” a decis să demareze un proiect de valorificare a premierelor, iar un prim pas în acest sens va fi o dezbatere publică pe tema „Timişoara – oraşul de odinioară, uitat sau valorificat?”. Evenimentul este programat în 18 noiembrie, la ora 14, iar timişorenii sunt invitaţi să spună cum ar putea fi promovate premierele oraşului. Părerile participanţilor vor fi evaluate de o echipă de experţi formată din reprezentanţi ai mediului economic, istoric, cultural şi arhitectural.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite