Timişoara: Sezon de vacanţă încheiat cu plângeri

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Timişoara: Sezon de vacanţă încheiat cu plângeri
Timişoara: Sezon de vacanţă încheiat cu plângeri

La sfârşitul verii, reclamaţiile înregistrate la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului împotriva agenţiilor de turism sunt numeroase.

Timişorenii care şi-au ales vacanţele din pliante sunt acum foc şi pară pe cei care le-au vândut pachetele turistice. Foarte multe persoane au reclamat la OPC că au fost înşelate de operatorii de turism. Aceştia ar fi promis lucruri adiacente pachetelor, incluse în preţul plătit la început,  pe care mai apoi nu le mai ofereau.

„Oamenii sunt nemulţumiţi pentru că sunt păcăliţi. Li se prezintă o ofertă şi când ajung la destinaţie află că, de fapt, oferta respectivă nu e valabilă. Spre exemplu, pe lângă pachetele de servicii li se promit bonusuri şi excursii suplimentare pe care oamenii nu le mai primesc”, a spus Cristian Anton, directorul Oficiului pentru Protecţia Consumatorului Timiş.

Două stele la preţ de patru


Timişorenii au fost păcăliţi şi în alte moduri, mult mai serioase şi, din acest motiv, teancul de plângeri la OPC se măreşte pe zi ce trece. „Cele mai grave reclamaţii sunt pentru achiziţionarea de bilete la patru sau cinci stele şi, când au ajuns acolo, oamenii au primit camere la două sau trei stele. Asta se întâmplă pentru că firma prezintă oferta în ansamblu şi nu precizează că oamenii plătesc preţul respectiv pentru alte condiţii”, a continuat Cristian Anton.

Operatorii de turism care au manipulat clienţii şi nu i-au informat corect cu privire la pachetele turistice pentru care optează vor fi traşi la răspundere în cazul în care clienţii depun reclamaţii. „Toate firmele care au fost reclamate o să fie sancţionate”, a precizat Cristian Anton.

Plângerile au fost înregistrate şi vor fi verificate

Până acum, 25 de timişoreni au reclamat la OPC serviciile oferite de opt agenţii de turism, şi, conform unor surse, de Alibaba şi Teztour, doi operatori de turism. Printre nemulţumiri au fost şi plângeri legate de bagaje deteriorate, întârzieri de avion şi condiţii neadecvate la hotel. Toate cazurile sunt în curs de cercetare.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite