Timişoara: Şeful trenului groazei: „În 17 ani de activitate nu am întâlnit aşa ceva”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Timişoara: Şeful trenului groazei: „În 17 ani de activitate nu am întâlnit aşa ceva”
Timişoara: Şeful trenului groazei: „În 17 ani de activitate nu am întâlnit aşa ceva”

Şeful acceleratului Timişoara-Bucureşti, care a deraiat la scurt timp după plecarea din staţia Craiova a povestit momentele de coşmar trăite în noaptea accidentului. 

Potrivit şefului de tren, în momentul producerii accidentului locomotiva s-a desprins de vagoane şi mers încă aproximativ 200 de metri pe şine. Marin Nicola, şeful trenului Accelerat Timişoara-Bucureşti s-a rănit în momentul în care a vrut să tragă semnalul de alarmă.

Citiţi şi:

Timişoara: Şase dintre răniţii care au fost la un pas de moarte în trenul deraiat la Craiova sunt timişoreni

Cel mai bătrân dintre răniţii din acceleratul groazei este timişorean
EXCLUSIV Trenul groazei a deraiat la 15 minute după revizia vagoanelor

Infrastructura CFR este în paragină iar fondurile disponibile acoperă doar 6% din reparaţii |
Cine este principalul suspect în cazul accidentului feroviar din Cârcea
Cluj: Un tren cu produse petroliere a deraiat la Boju
Bucureşti: Ping-pong cu despăgubiri, la Gara de Nord

Braşov: Traseu de 610 km cu 600 de km de restricţii de viteză!

România deraiată de Emilian Isailă



Marin Nicola, şeful Acceleratului 1692 Timişoara-Bucureşti a povestit pentru reporterii Adevărul de Seară din Timişoara clipele de groază prin care a trecut în momentul în care trenul a deraiat de pe şine:



Ce s-a întâmplat când deraiat trenul?

image

Am auzit un zgomot foarte puternic şi mult praf, moment în care am vrut să trag semnalul de alarmă. Atunci am fost aruncat într-o parte, iar atunci s-a răsturnat şi trenul. M-am lovit la coaste. Sunt acasă, nu am ajuns încă la spital.



Ce s-a întâmplat după aceea ? A verificat cineva pasagerii răniţi ?

image

Am sunat la 112, după care am anunţat organele superioare, şeful de staţie şi comanda personalului care ne-au îndrumat ce trebuie să facem. Dintre călători au fost răniţi, dar nimeni nu a fost rănit foarte grav.

image

Ce credeţi că s-a întâmplat ţinând că aţi fost acolo ?

Eu lucrez din 1992 în domeniu, dar nu am mai întâlnit aşa ceva. Constatarea celor întâmplate o fac organele de poliţie. Au constatat nişte şuruburi lipsă la linii.



La ce oră aţi plecat din Timişoara şi cum a decurs drumul până în momentul accidentului ?

image

Am plecat la 20.05 din Timişoara. Trebuia să ajungem în Craiova la 01.37. A venit întârziat 25 de minute după care am plecat mai departe şi am mai recuperat din timp pentru că probabil nu am mai aşteptat timpii pe care trebuia să-i aşteptăm de obicei. S-a făcut o revizie a vagoanelor în Timişoara, înainte de plecare şi una în Craiova, dar accidentul nu are legătură cu vagoanele, ci cu linia.

image

Cum a reacţionat mecanicul de locomotivă în momentul deraierii ?

Mecanicul a încercat să frâneze şi mers aproximativ 200 de metri cu trenul deraiat. După aceea s-a desfăcut locomotiva şi a mai mers aproximativ 200 de metri pe linii, fără vagoane.







image
image
image
Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite