Timişoara: Munca de acasă reduce costurile din companii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un laptop, o conexiune bună şi o foarte bună capacitate de organizare sunt principalele ingrediente de care un angajat are nevoie pentru a lucra acasă.

Fără a fi urmărit în permanenţă de supervizori, salariatul îşi poate face treaba şi economiseşte timpul şi banii necesari deplasării zilnice până la locul de muncă. În timp ce unele companii le permit angajaţilor să lucreze în permanenţă de acasă, altele au ales ca salariaţii lor să lucreze doar o zi sau două pe săptămână din „birourile virtuale” instalate în propriul apartament sau la sediul clientului.

Scade chiria la birou


Soluţia lucrului de acasă, apreciată de angajaţii obişnuiţi să se organizeze singuri, poate fi o alternativă bună pentru companiile care vor să-şi reducă costurile.

„Angajaţii pot lucra bine la birou, dar la fel de bine de acasă, şi astfel se reduc substanţial cheltuielile legate de chiriile birourilor”, a explicat Radu Bâtu, care le-a vobit timişorenilor despre soluţiile Cisco pentru comunicaţiile unificate, în cadrul Congresului IT care a avut loc la Timişoara.

IT şi traduceri

„Home office-urile devin tot mai populare, iar prin intermediul lor timpul angajaţilor, dar şi al angajatorilor este considerabil eficientizat”, a adăugat acesta. Potrivit acestuia, costurile pentru achiziţionarea tehnologiei necesare teleconferinţelor şi lucrului de la distanţă sunt mult mai mici decât cele pentru închirierea şi întreţinerea birourilor. Informaticienii şi traducătorii sunt angajaţii cei mai potriviţi pentru munca de acasă. „Am lucrat o perioadă în Bucureşti, după care am revenit în Timişoara pentru a lucra de acasă”, a spus Attila Elekes, angajat Microsoft.

Trebuie să fie conştiincios

„Deşi pare simplu, trebuie să fi conştiincios şi să te organizezi singur foarte bine ca să lucrezi de acasă”, a adăugat acesta. Chiar dacă lucrează de acasă, angajaţii respectă acelaşi program ca în cazul celor din birourile tradiţionale. „Sunt conectată în permanenţă la skype, iar de câteva ori pe săptămână mă întâlnesc cu ceilalţi colegi”, a spus Roxana Oancă, angajată Lingo24.

 „Tentaţiile sunt mari la lucrul de acasă, dar trebuie să-ţi stabileşti priorităţile şi să te organizezi bine pentru că, până la urmă, cineva tot îţi monitorizează activitatea şi eficienţa”, a adăugat aceasta. ;

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite