Lansare inedită a noului model Ford. Maşina este prezentată într-un tunel, pe I-Pad-uri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În acest weekend se lansează la Timişoara noul Ford Focus, vârful de lance al mărcii care vrea să atace segmentul C (categoria autoturism compact), cel mai popular segment din România. Lansarea inedită a noului Focus are loc sâmbătă în parcarea Iullius Mall.

Ineditul lansării constă în faptul că vizitatorii pot afla detaliile tehnice ale maşinii intrând într-un tunel în care maşina este prezentată pe I-Pad-uri, acest tip de prezentare fiind o premieră. Aici vizitatorii primesc un talon cu care pot merge la showroom-ul Ford din Calea Şagului pentru test-drive. Participanţii le drive-test sunt înscrişi automat într-un concurs premiat cu 10 I-Pad-uri.



Noul Ford Focus are multe dotări disponibile pentru prima oară pentru acest segment. Spre exemplu, maşina este dotată cu un sistem prin care volanul vibrează dacă părăseşti banda fără să semnalizezi. De asemenea, sunt recunoscute semnele de circulaţie şi faza lungă se activează şi dezactivează automat la întâlnirea unui alt autoturism. Un alt sistem revoluţionar este Ford Eco Mode, prin care maşina îl învaţă pe şofer să conducă mai eficient şi mai ecologic. Mai trebuie spus că autoturismul este dotat cu un sistem de parcare automat prin care maşina parchează practic singură. Tot ce trebuie să facă şoferul este să schimbe viteza. Noul Focus este disponibil în şase versiuni de motorizare, cu puteri între 95 CP şi 163 CP, iar preţurile pornesc de la 16.000 de euro cu TVA. Modelul are patru versiuni de echipare.

image




Ce au cumpărat timişorenii în 2010?

Cele mai vândute modele de maşini au aparţinut dealerilor auto Ford, Skoda, VW, Dacia şi Mercedes. În plus, succesul vânzărilor a dus şi la deschiderea de noi showroom-uri în oraş. Astfel, doar în Timişoara au apărut doi noi dealeri auto. Ei vând mărci de maşini reprezentate până acum de dealerii cu experienţă.

image

Campionii vânzărilor rămân cei de la Dacia, brandul având mare succes cu modelul Logan. Agenţii de vânzări spun că marele atu al reprezentanţilor brandului autohton a fost programul Rabla. Pe locul doi se află Skoda Octavia şi Ford Focus. În timp ce modelul cel mai căutat de Octavia a fost pe motorină, cu un motor de 1.6 litri, fanii de Ford au preferat motorizarea pe benzină.

image

Doar prin programul Rabla, în Timişoara au fost vândute 150 de unităţi de Ford Focus. Nici agenţii de vânzări ai Mitsubishi nu au stat cu mâinile în sân în 2010, cele mai căutate şi vândute modele fiind Outlander şi L200. Aici, vânzările prin programul Rabla au fost nesemnificative. La Mercedes, cele mai căutate modele au fost cele din clasa C, câştigătoare fiind achiziţiile prin societăţi de leasing.

Timişoara



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite