Târgu-Mureş:Frigul este salvarea ceainăriilor pe timp de criză

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Traffic House
Traffic House

Temperaturile scăzute ajută la dezvoltarea afacerilor cu băuturi calde în general şi ceaiuri în mod special. În premieră pentru Târgu-Mureş, localul Traffic House îmbină comerţul produselor de birotică şi papetărie cu cel al ceaiurilor calde.

Sezonul rece prieşte comercianţilor de băuturi calde non-alcoolice. Magazinele de ceaiuri din Târgu-Mureş au înregistrat creşteri foarte mari la capitolul vânzări. Cea mai variată ofertă de ceaiuri naturale se găseşte la Demmers Teehaus, pe strada Bolyai. „Chiar dacă avem multe ceaiuri din plante medicinale, magazinul nostru e destinat celor care beau ceai de plăcere, ca să se simtă bine. Frigul de afară ne-a adus mulţi clienţi în căutarea unui ceai care să-i încălzească”, ne-a explicat Hamar Orsolya, vânzătoare.

Câştiguri tot mai mari au înregistrat şi cei de la ceainăria Dancing Shiva, întrucât temperaturile scăzute din ultima vreme au dus la o creştere substanţială a clientelei. De asemenea, angajaţii ceainăriei Kashmir, situată vis a vis de Universitatea Petru Maior, se aşteaptă la o creştere a vânzărilor în perioada următoare având în vedere că la facultate a început sesiunea de iarnă.

Ceai cald în Traffic

„Traffic House” a fost inaugurat în urmă cu câteva zile în Târgu-Mureş, vis a vis de Casa Căsătoriilor. Acesta este primul local tip cafenea/magazin de birotică din oraş, bucurându-se de un succes foarte mare încă din momentul deschiderii. „Ştiam că în oraş nu mai există un asemenea magazin, astfel că nu eram sigur dacă va prinde la public. Dar se pare că mureşenilor le-a priit ideea, căci am avut parte de foarte mulţi clienţi, care fie au cumpărat birotică sau cadouri pentru cei apropiaţi sau au băut o cafea, un ceai ori o ciocolată caldă. Îmbinăm două elemente aparent diferite”, ne-a declarat Demeter Jozsef, patronul localului.

În Traffic House, mureşenii pot găsi produse de birotică, papetărie şi dulciuri sau pot citi un ziar şi bea o băutură caldă, nealcoolică. Conceptul de local tip „traffic” a fost preluat din străinătate, unde există localuri în care clienţii grăbiţi pot savura o cafea „rapidă” şi pot face cumpărături.

Târgu-Mureş



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite