Program prelungit la Evidența Populației, pentru ca mureșenii să poată vota în număr mare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru rezolvarea solicitărilor privind eliberarea documentelor de identitate, Serviciul de Evidenţă a Persoanelor, îşi va prelungi programul de lucru cu publicul.

Astfel, instituția va funcționa după următorul program:

- în săptămâna premergătoare alegerilor locale, respectiv, în perioada 05.06- 08.06.2012, între orele 8.30 – 18.30;

- în data de 09.06.2012 între orele 8.00 – 16.00;

- în data de 10.06.2012 între orele 8.00 – 21.00.

Reamintim cetăţenilor că actul de identitate este documentul care se eliberează cetăţeanului roman şi care face dovada identităţii, a adresei de domiciliu şi, după caz, a adresei de reşedinţă. Prin act de identitate se înţelege: cartea de identitate, cartea de identitate provizorie şi buletinul de identitate aflat în termen de valabilitate”, se arată într-un comunicat emis de Biroul de Presă al Primăriei.

Cartea de identitate provizorie se eliberează în următoarele cazuri:

- când solicitantul nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate;

- în cazul cetăţenilor români cu domiciliul în străinătate, care locuiesc temporar în România.

Informaţii suplimentare se pot obţine la numerele de telefon 0265-250391, 0265–250010 sau la sediul SEIP din Târgu-Mureş, de pe strada Călăraşilor numerele 26 – 28.

Târgu-Mureş



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite