Târgu Mureş: Război birocractic între primăria Târnăveni şi EON Gaz

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primăria Târnăveni contestă iar companiei E.-ON nu îi pasă că cetăţenii municipiului trebuie să retrimită un exemplar al noului contract pe banii lor

Înnoirea contractelor de pentru furnizarea de servicii ale companiei E-ON Gaz iscă reacţia Primăriei municipiului Târnăveni, care contestă modalitatea companiei, de a obliga cetăţenii să trimită răspuns poştal pe banii lor. Astfel, printr-un comunicat remis presei şi semnat de primarul Alexandru Adrian Matei, se spune că primăria a luat act cu indignare de modalitatea de înnoire a contractelor pentru furnizarea de servicii ale companiei E-ON Gaz în municipiu.

„Odată cu factura curentă trimisă fiecărui consumator din Târnăveni, compania E-ON Gaz România le-a solicitat clienţilor să completeze un formular pe care ulterior să îl expedieze prin poştă la Centrul de Relaţii cu Clienţii din Luduş, pe cheltuiala proprie a fiecărui consumator. Primăria municipiului Târnăveni consideră această măsură abuzivă şi total lipsită de bun simţ din partea companiei de gaz care pune astfel un oraş întreg pe drumuri deoarece a desfiinţat Centrul de Relaţii cu Clienţii de la Târnăveni, cu toate că Târnăveniul este net superior ca număr de abonaţi la reţeaua de furnizare a gazului metan oraşului Luduş”, se arată în comunicat.

De asemenea, Alexandru - Adrian Matei mia arată că Primăria Târnăveni a înaintat mai multe adrese companiei de gaz E-ON, inclusiv conducerii din Germania, prin care a solicitat reînfinţarea Centrului de Relaţii cu Clienţii de la Târnăveni. „Îmi exprim regretul faţă de locuitori, care în această perioadă de constrângeri economice sunt nevoiţi acum să mai cheltuie bani şi timp din cauza birocraţiei unei companii monopoliste şi că nu pot fi luate alte măsuri din partea administraţiei locale”, a declarat Primarul Matei.

Totul este legal

Impasibilă la orice solicitări, E.ON Gaz România replică, printr-un alt comunicat semnat de purtătorul de cuvânt Silviu Bucuroiu, că aşa spune legea şi că nu e loc de tocmeală.

„Obligaţia returnării contractelor pentru furnizarea reglementată a gazelor naturale semnate, în termen de 15 zile calendaristice de la data transmiterii spre semnare, aparţine consumatorilor. Aşa spune legea”, ne-a declarat Silviu Bucuroiu. El adaugă că Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei a stabilit, prin Ordinul nr. 77 din 10 septembrie 2009, un nou conţinut al contractului cadru de furnizare, în baza căruia se desfăşoară activitatea de furnizare reglementată a gazelor naturale către consumatorii casnici, iar semnarea noilor contracte e o obligaţie atât pentru furnizorii de gaze naturale, cât şi pentru consumatori.

Compania afirmă că a semnat şi trimis noile contracte în două exemplare către consumatori în termenul legal, urmând ca ei să le semneze şi să retrimită un exemplar către E.ON. „Menţionăm faptul că în structura companiei noastre nu a fost prevăzut niciodată un centru de relaţii cu clienţii pentru oraşul Târnăveni, clienţii din această localitate fiind arondaţi Centrului de Relaţii cu Clienţii din oraşul Luduş”, se arată în comunicatul de presă al E.ON Gaz România.

Târgu-Mureş



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite