Cum fentează Primăria disponibilizările poliţiştilor comunitari

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Primăria a găsit o metodă ingenioasă de a salva măcar o parte din cei 107 de angajaţi în cadrul Poliţiei Comunitare, care ar trebui concediaţi în urma Ordonanţei nr.63/2010. Astfel, o parte dintre aceştia  vor ajunge electricieni sau şoferi la serviciile Primăriei.

„Noi propunem ca firma care va prelua paza a 11 instituţii ale Primăriei să preia şi personalul, adică aproximativ 60 de angajaţi. Diferenţa de la 60 la 107, o parte vor fi redistribuiţi la alte servicii ale Primăriei, iar restul vor rămâne fără loc de muncă”, a precizat Valentin Bretfelean, directorul executiv al Poliţiei Comunitare Târgu-Mureş.

Potrivit vechii organigrame, Poliţia Comunitară avea 317 posturi aprobate, ocupate de 251 de persoane. Instituţia are disponibile în prezent doar 144 de posturi, dintre care 136 vor fi ocupate, restul de opt rămânând vacante, deoarece nu au fost ocupate prin concurs de actualii şefi.

Unii poliţişti comunitari au suplimentar calificare de electrician sau şofer şi vor ajunge la Serviciul Administrativ, la Grădina Zoologică, la Serviciul de Sere sau la Serviciul Social al Primăriei, pentru că ei sunt în continuare angajaţii municipalităţii, deci practic vor fi transferaţi de la un serviciu la altul", a mai precizat Valentin Bretfelean.

Pentru ultimele noutăţi din Mureş, click pe poza de mai jos:

image
Târgu-Mureş



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite