Conducerea Aeroportului "Transilvania", nemulţumită de bugetul alocat
0Consiliul de Administraţie al Aeroportului "Transilvania" din Târgu-Mureş a precizat că scăderea compensaţiei acordate instituţiei din fonduri publice va genera probleme de funcţionare a aeroportului, motiv pentru care instituţia şi-ar putea diminua pe viitor numărul de angajaţi.
Consiliul de Administraţie al Aeroportului "Transilvania" s-a întrunit în şedinţă pentru a analiza situaţia economică a instituţiei. Potrivit conducerii aeroportului, dacă în anul 2011 compensaţia acordată instituţiei din fondurile publice a jundeţului a fost de 5 milioane lei, în anul 2012 aceasta a scăzut la 2.1 milioane lei.
"În condiţiile în care Conducerea Aeroportului a fundamentat un buget de 11,365 milioane lei pentru anul 2012, din care nivelul corespunzător al compensaţiei este de 6,685 milioane lei, iar Consiliul Judeţean n-a aporbat decât o compensaţie de 2,1 milioane lei, rezultă o diferenţă de acoperit de 9,265 milioane lei din alte surse pentru a atinge nivelul bugetului necesar pentru funcţionare", se arată într-un comunicat al conducerii aeroportului.
Măsurile avute în vedere de conducerea aeroportului pentru a putea funcţiona vizează creşterea taxelor şi tarifelor de aeroport, externalizarea serviciilor, diminuarea numărului de personal sau mărirea volumului de trafic aerian.