Târgu-Mureş: Actele necesare întocmirii dosarului de somaj

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Târgu-Mureş: Actele necesare întocmirii dosarului de somaj
Târgu-Mureş: Actele necesare întocmirii dosarului de somaj

Mureşenii care au lucrat dar au fost trimişi în şomaj trebuie să-şi depună la sediul Agenţiei Judeţene pentru Ocuparea Forţei de Muncă Mureş un dosar pentru a fi luaţi în evidenţă, în vederea obţinerii indemnizaţiei de şomaj.

Actele necesare întocmirii dosarului de somaj sunt:

a) actul de identitate, în original şi copie;
b) actele de studii şi de calificare, în original şi copie;
c) certificat de naştere,în original şi copie;
d) certificat de căsătorie,în original şi copie;
e) adeverinţă medicală din care să rezulte că este apt de muncă sau are eventuale restricţii medicale;
f) acte eliberate de organele financiare teritoriale din care să rezulte că nu realizează venituri sau
realizează, din activităţi autorizate potrivit legii, venituri mai mici decât indemnizaţia de şomaj;
g) declaraţia pe propria răspundere din care să rezulte că nu are loc de muncă, nu realizează venituri
sau realizează, din activităţi autorizate potrivit legii, venituri mai mici decât indemnizaţia de
şomaj.
h) carnetul de muncă în, original şi copie, sau în cazul în care nu s-a întocmit carnetul de muncă ,
adeverinţă eliberată de angajator şi vizată de Inspectoratul Teritorial de Muncă din care să rezulte
perioadele în care s-a prestat activitatea precum şi data şi motivul încetării raporturilor de muncă
sau de serviciu de la ultimul angajator.

Mai multe informaţii puteţi obţine la sediul AJOFM , strada Iuliu Maniu nr.2

Târgu-Mureş



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite