Sute de consumatori nemulţumiţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Bilanţul întocmit pentru primul semestru al acestui an arată că reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj au aplicat amenzi de peste 450.000 de lei, în cazul unui număr de 315 comercianţi la care s-au depistat nereguli cu privire la calitatea produselor şi serviciilor oferite.

În 2011, 299 de gorjeni au venit la sediul instituţiei şi au sesizat faptul că au cumpărat produse expirate sau defecte. 266 de reclamaţii au fost întemeiate şi au fost soluţionate de comisari.

„În perioada ianuarie-iunie 2011, valoarea produselor şi serviciilor controlate este de 2.156.444 de lei, fiind eliminate din circuitul consumului uman produse neconforme în valoare de 8.627 de lei. Au fost efectuate 717 acţiuni de control, desfăşurate la operatori economici, persoane fizice autorizate, pentru supravegherea calităţii produselor şi serviciilor destinate populaţiei”, a declarat Mădălin Giurcău, comisarul-şef al CJPC Gorj. Pentru că temperaturile au fost extrem de ridicate în ultima perioadă, angajaţii instituţiei îi sfătuiesc pe gorjeni să verifice cu atenţie aspectul ambalajului produselor răcoritoare şi avertizează că, dacă acesta este bombat, înseamnă că a început procesul de fermentare. Oamenilor li se mai recomandă să fie atenţi la data de valabilitate şi să solicite bonul de casă pentru a avea dovada în cazul unei reclamaţii.

Târgu-Jiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite