Târgu-Jiu: Reclamaţii record împotriva băncilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

31 de gorjeni au depus în acest an reclamaţii la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj, prin care au sesizat faptul că băncile de la care au împrumutat anumite sume de bani au modificat contractele de credite sau au cerut comisioane neprevăzute în documente.

Principalele nemulţumiri ale gorjenilor care au reclamat băncile din judeţ au fost date de lipsa notificărilor cu privire la modificările contractelor, existenţa unor clauze abuzive, încasarea de sume suplimentare, neprevăzute în contracte sub formă de taxe sau comisioane, neefectuarea operaţiunilor de închidere a conturilor şi refuzul efectuării operaţiunilor de refinanţare. „Reclamaţiile au fost soluţionate în mod favorabil pentru consumatori în proporţie de 70 la sută, fiind dispuse măsuri de remediere a deficienţelor, de restituire a sumelor încasate fără temei legal şi înlăturarea clauzelor constatate abuzive”, a declarat Daniela Miki, purtătorul de cuvânt al CJPC Gorj.  Au existat şi gorjeni care au reclamat faptul că atunci când şi-au verificat cardul li s-a încasat un comision mai mare decât cel prevăzut. Comisarii de la Protecţia Consumatorilor Gorj, după ce se deplasează în teren, la băncile reclamate, întocmesc un proces verbal cu ajutorul căruia oamenii se pot adresa în instanţă.

Târgu-Jiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite