Gorjenii reclamă totul la Protecţia Consumatorilor, inclusiv că li s-a blocat cartela telefonică
0În ultima săptămână, şase persoane au trecut pragul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Gorj, pentru a-şi exprima în scris nemulţumirea faţă de produsele cumpărate şi toate reclamaţiile s-au dovedit a fi întemeiate.
Primul gorjean nemulţumit, un bărbat din Tismana, a sesizat faptul că uşile metalice pe care le-a cumpărat s-au deteriorat după şase luni de la montare, iar altul a anunţat că i s-a blocat cartela telefonică. „În cazul celor două uşi, o persoană a anunţat că s-a luat vopseaua de pe ele. Am primit şase sesizări în ultima săptămână pentru baterii auto, care ar fi trebuit să fie schimbate în termenul de garanţie, la telefoane, la cartele care se blochează şi nu mai permit accesul la serviciile respective, pentru rezilierea de contracte. Toate sunt în curs de soluţionare”, a declarat Mădălin Giurcău, comisarul-şef din cadrul CJPC Gorj.