Târgu-Jiu: Campanie de comunicare pentru tinerii gorjenii care caută locuri de muncă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă (ANOFM) a lansat Proiectul strategic „Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor”, finanţat din Fondul Social European (FSE). 

Beneficiarul proiectului este Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă, iar grupurile ţintă cărora i se adresează sunt angajatorii şi tinerii cu varstă cuprinsă între 15-25 ani.  Proiectul este implementat în parteneriat cu trei companii naţionale, are o durată de 16 de luni şi un buget total de 10.016.900 lei. Obiectivul general al proiectului îl constituie creşterea gradului de ocupare în rândul persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, cu precădere în rândul tinerilor, dar şi creşterea accesului la informaţii, mai ales în rândul angajatorilor.
Proiectul “Campanie de comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor” a fost elaborat pornind de la identificarea de către beneficiar a nevoii de creştere a calităţii şi eficientizării serviciilor furnizate în prezent de către acesta. În acest sens, proiectul cuprinde o campanie de informare cu privire la facilităţile oferite de serviciul public de ocupare din România adresată atât angajatorilor cât şi tinerilor, campanie realizată în baza rezultatelor a două studii de piată calitative şi cantitative. Prin folosirea de mijloace, canale informaţionale şi tactici care să ofere un maxim de impact, campania urmăreşte stimularea unei abordări active a procesului de căutare a unui loc de muncă şi educarea deprinderilor necesare unui astfel de demers, dar şi informarea angajatorilor cu privire la serviciile ANOFM oferite de cadrul legal în vigoare.
De asemenea, prin implementarea acestui  proiect, se vor crea o serie de materiale tipărite (pliante, afişe, broşuri), video şi audio care, prin distribuirea unitară la nivelul agenţiilor teritoriale pentru ocuparea forţei de muncă. Trebuie menţionat faptul că o parte din produsele tipărite vor fi folosite pentru dotarea a 47 de birouri de self service, birouri create prin implementarea unui alt proiect cu finanţare din fondurile structurale europene şi al carui beneficiar este Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă. Aceste materiale au rolul de a sprijini persoanele în a-şi găsi pe cont propriu un loc de muncă, fiind concepute după structura unitară: „Cum să alegem anunţurile de angajare”, „Cum să realizăm un bun C.V”, „Cum să pregătim interviul de angajare”, „Cum să redactăm o scrisoare de intenţie”,  „Cum puteţi munci in Europa”, „De ce să apelezi la Serviciul Public de Ocupare”, „E bine să ai banii tăi. Ia-ţi primul job!”, sunt doar cateva materiale realizate în cadrul acestui proiect, care vor ajuta efectiv tinerii aflaţi în cautarea pe cont propriu a unui loc de muncă dar şi angajatorii. O parte din aceste materiale  vor fi folosite de AJOFM  Gorj în vederea dotării a 47 de birouri de self-service, birouri care vor fi create prin implementarea altui proiect cu finanţare din Fondul Social European. 
Proiectul este util, având în vedere faptul că la nivelul AJOFM Gorj  se  înregistrează o rată a şomajului de 10, 79%, corespunzătoare unui număr de 16230 de şomeri.

Târgu-Jiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite