Acuză banca de dispariţia banilor de pe card

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un târgujian de 53 de ani avertizează că va da Sucursala BRD Târgu-Jiu în judecată. Constantin Gârniceanu susţine că a constatat că i-au dispărut 13.000 de lei de pe card în urmă cu doi ani, iar de atunci cere disperat sprijinul autorităţilor competente, chiar şi al Ambasadei Franţei.

Bărbatul de 53 de ani, fost angajat al EMC Rovinari, susţine că unitatea i-a acordat, în urmă cu cinci ani, plăţi compensatorii de 15.000 de lei, din care a retras de pe card doar aproximativ 3000. Din anul 20005 şi până în 2008, acesta a păstrat cu mare grijă cardul cu gândul că va avea bani pentru vremuri grele, însă, în momentul în care a vrut să-i ridice, a avut parte de o adevărată surpriză. „Am făcut acest card de salarii pe 4 aprilie 2004, iar în luna mai 2005 s-a introdus în cont suma de 150 de milioane de lei vechi, conform extrasului din acea perioadă, sub formă de plăţi compensatorii,din care am retras aproape 3.000 de lei. Am primit de la EMC Rovinari act doveditor prin care se specifică faptul că a intrat această sumă în contul deschis la BRD Târgu-Jiu. Având bani în perioada aceea, întrucât mă ocupam de repararea maşinilor de spălat, soţia a zis să îi lăsăm pe card pentru timpuri mai grele, iar în 2008, când m-am dus să scot banii, mi s-a spus că mai am doar şapte lei, fără să primesc vreun extras în cei trei ani când stăteam liniştit cu gândul că am banii pe card. De doi ani îi scriu preşedintelui, sesizez Protecţia Consumatorului, Poliţia Gorj, dar fără răspuns. Vreau să dau banca în judecată, iar astăzi am sesizat Ambasada Franţei, pentru că totul s-a petrecut în interiorul BRD-ului. Operaţiunile bancare s-au desfăşurat, culmea, într-o zi nelucrătoare“, declară Constantin Gârniceanu.  

Reprezentanţii băncii susţin că reclamaţiile sunt neîntemeiate

Reprezentantul BRD, Traia Traicu, a precizat că s-au efectuat verificări, iar aspectele semnalate nu se confirmă: „Situaţia semnalată a fost verificată la nivelul structurilor specializate din cadrul BRD. Ea a făcut obiectul unor sesizări din partea clientului adresate atât BRD, cât şi ANPC, BNR sau Preşedinţia României. Direcţia Calitate din cadrul BRD a răspuns atât clientului, cât şi tuturor instituţiilor menţionate. Din cercetările întreprinse pe marginea aspectelor semnalate a reieşit faptul că situaţia descrisă nu se verifică, autorităţile statului calificând ca neîntemeiată reclamaţia clientului“.

Târgu-Jiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite