A făcut reclamaţie la Protecţia Consumatorilor după ce i s-a activat altă extraopţiune pe cartelă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sesizările pot fi făcute şi telefonic, la numărul 0253/212.521
Sesizările pot fi făcute şi telefonic, la numărul 0253/212.521

16 gorjeni au trecut pragul Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj în ultimele 12 zile, reclamând atât telefoanele mobile defecte în termenul de garanţie, cartele telefonice, cât şi produsele comercializate fără data valabilităţii.Unul dintre nemulţumiţi a cerut ajjutorul comisarilor după ce i s-a activat pe cartelă o extraopţiune pe care nu a solicitat-o.

În această lună au fost controlaţi 25 de agenţi economici din Gorj, iar 14 dintre ei au primit amenzi de 77.950 de lei pentru încălcarea reglementărilor privind protecţia consumatorilor. În această perioadă au fost înregistrate şi 16 reclamaţii.

„Consumatorii au sesizat telefoane mobile defecte în termen de garanţie, nerespectarea condiţiilor de furnizare a serviciilor de televiziune prin cablu, internet, cartele telefonice preplătite, produse alimentare comercializate fără data durabilităţii minimale, aici vorbim de suc, refuzul de a comercializa produse farmaceutice. Un consumator a sesizat faptul că a solicitat activarea unei extraopţiuni şi i s-a activat alta. S-a mers la operatorul respectiv şi ulterior i s-a activat cea pe care o ceruse", a declarat Daniela Miki, purtătorul de cuvânt al CJPC Gorj.

Târgu-Jiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite