Locatar: “Apa pe care eu o plătesc ca fiind potabilă, se prezintă ca un lichid negru şi urât mirositor cel puţin de câteva ori pe săptămână”

0
Publicat:
Ultima actualizare:
"Apă potabilă"
"Apă potabilă"

Problema apei potabile este departe de a fi rezolvată în oraşul dâmboviţean Găeşti iar ceea ce numim astăzi, “standarde europene”  nu se iau în calcul în localitatea amintită. Asta l-a determinat şi pe un locatar să trimită o scrisoare deschisă către conducerea Companiei de Apă Dâmboviţa în care îşi spune nemulţumirea.

“Stimate domnule director general ing. Radu Vasilescu,

Cu respect, ma adresez dumneavoastră in calitate de corect platnic al serviciilor oferite de compania pe care o conduceţi. Problema cu care vă deranjez este că, periodic, pe uşa de la bloc apare un anunţ în care este înştiinţată asociaţia de proprietari ca este debitoare. Până aici e posibil ca totul să fie corect din punctul dvs. de vedere. Din punctul meu de vedere, ca plătitor de facturi la zi, conform index-ului arătat de contoarele montate în apartament, nu este în regulă. Aşa cum în comunicatele pe care le emiteţi faceţi referire la legea nr. 241/2006 publicată M. Of. nr. 563 din 29 iunie 2006 în care faceţi trimiteri doar la plată, să ştiţi că această lege are multe paragrafe în care se vorbeşte de calitatea apei (vezi şi Legea 458/2002).

Vă rog să mă respectaţi aşa cum vă respect şi eu. Eu consider că este lipsă de respect din partea dvs. ca apa pe care eu o plătesc ca fiind potabilă, să se prezinte ca un lichid negru şi urat mirositor cel puţin de câteva ori pe săptămână (ultima oară în această dimineaţă). De aceea, va rog să dispuneţi un control în oraşul Găeşti în care să concentraţi cel puţin atâtea forţe ca şi la completarea periodică a vestitelor hârtii A4, în care un director general şi un jurist ameninţă de-a valma atât pe rău platnici, cât şi pe cei cu facturile la zi, că o să li se debranşeze imobilul.

Până să debranşaţi imobilul sau imobilele, vă rog insistent să recitiţi legea în care se pare că aveţi şi atribuţii, nu doar drepturi. De aceea, cer încă o dată respect în raporturile cu mine ca şi platitor de taxe şi impozite, pentru că până una alta, eu încă plătesc mizeria pe care o distribuiţi în apartament la preţ de apă potabilă.

De asemenea, poate există o aplecare a dvs. către client şi poate încercăm să încheiaţi un contract direct între companie şi client. Poate e mai simplu: dacă nu plăteşte consumatorul, se deconectează doar acela şi nu tot imobilul. Bineînţeles că atunci serviciile pe care le oferiţi chiar trebuie să fie de calitate, aşa că sigur nu este de preferat din partea companiei. Este mai simplu să oferiţi servicii de proastă calitate unor imobile decât să o faceţi în faţa legilor. Aştept cu interes următoarea înştiinţare de plată!


Inginer Ion Dimofte
Găeşti Dâmboviţa – strada 1 Decembrie, bloc 64, asociaţia de proprietari nr. 9”

http://cronicagaestiului.sock.ro

Târgovişte



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite