Suceava: Reclamaţii trăsnite la Protecţia Consumatorului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pe adresa CJPC Suceava sosesc aproape zilnic şi reclamaţii dintre care unele ciudate, altele chiar hazlii. Unele dintre acestea sunt doar inedite, putând fi cercetate şi soluţionate.

Sucevenii care nu au o ocupaţie, pentru a-şi umple timpul, întocmesc diferite reclamaţii către CJPC pentru a le da de lucru comisarilor. Spre exemplu, o persoană a reclamat faptul că în apartamentul vecin locuiesc satanişti.

O altă suceveancă a depus o reclamaţie la CJPC cum că în apartamentul vecin funcţionează un bordel pe care îl frecventează şi soţul ei, în timp ce alta a reclamat o vecină ce îi îmbată soţul, după care acesta se întoarce acasă şi o bate.

A reclamat că cineva îi fură ouăle din cuibar

O altă persoană a reclamat faptul că cineva îi fură ouăle din cuibar, ba mai mult, femeia care locuieşte singură susţine că găseşte pe aragaz mâncare gătită. Alţi suceveni au reclamat faptul că la o firmă de pompe funebre au fost prestate servicii funerare (spălare, îmbălsămare, îmbrăcare) de către personal necalificat.

“Aceste reclamaţii nici măcar nu le înregistrăm, problemele ridicate neintrând în sfera noastră de competenţă”, a explicat Elena Oanea, şefa CJPC Suceava.

L-a reclamat pe constructor că i-a făcut 3 locuri de veci şi nu 2

Cu toate acestea comisarii primesc şi reclamaţii destul de neobişnuite, dar pe care le cercetează şi ajung la un rezultat. Spre exemplu, un cetăţean a reclamat că deşi a  comandat la o firmă de construcţii un loc de veci cu 2 locuri, constructorul i-a făcut unul cu 3 locuri.

Un alt sucevean a depus o reclamaţie la CJPC deoarece a cumpărat de la un Pet Shop un căţel care nu avea vaccinurile făcute la zi. În carnetul de sănătate era înscrisă data la care vaccinul ar fi trebuit făcut, respectiv 15 iunie, iar reclamantul îl cumpărase ulterior, pe 26 iunie.

“Reclamaţia s-a dovedit a fi întemeiată impunându-se comerciantului să restituie contravaloarea vaccinului făcut de un medic veterinar, pe cheltuiala consumatorului”, a explicat Elena Oanea, şefa CJPC Suceava.

Din cele peste 600 de reclamaţii şi sesizări înregistrate anul acesta la CJPC s-au întâlnit şi probleme diverse, serioase, unele foarte complexe. “Am înregistrat situaţii cand, în urma cercetării şi soluţionării unor reclamaţii, unui singur consumator i-au fost returnate sume mari, de zeci de mii lei noi”, a mai spus Oanea.

Suceava



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite