Suceava: Legătura dintre Ardeal şi Moldova, întreruptă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Două trenuri accelerat Iaşi-Timişoara au staţionat ieri forţat timp de trei ore şi au ajuns cu mari întârzieri la destinaţie.

Motivul l-a constituit producerea unui accident auto la Molid. Un şofer, care circula cu viteză pe DN17, a ieşit de pe carosabil şi a intrat cu maşina într-un stâlp de înaltă tensiune a reţelei de cale ferată.

Accidentul nu s-a soldat cu victime, însă stâlpul s-a aplecat iniţial peste şinele ferate, făcând imposibilă trecerea trenurilor în zonă. Ulterior, stâlpul a fost dărâmat şi „culcat“ în iarba de lângă şine. Timp de trei ore, sute de pasageri au rămas blocaţi în trenuri oprite în Vama, Frasin şi Gura Humorului.

Apel primit la ora 9.05

Trenurile care au staţionat în gări au fost acceleratele Timişoara-Iaşi şi  Iaşi-Timişoara şi trenurile personal Suceava-Câmpulung Moldovenesc şi Ilva Mică-Suceava.

„Apelul prin numărul de urgenţă 112 a fost primit la ora 9.05. Ne-am deplasat cu mai multe echipe de la Gura Humorului şi în două ore am reuşit deblocarea căii ferate“, ne-a declarat şeful ISU Suceava, colonel Ioan Burlui. Călătorii însă au trebuit să aştepte prin gări aproape trei ore, până când locomotivele electrice au fost schimbate cu cele Diesel deoarece au fost întrerupte firele electrice.

„Stăm aici de două ore şi jumătate. Eu vreau să ajung la Cluj şi am de acolo de luat legătură spre Italia. Întârzii mult, nu cred că mai ajung să prind cursa. Ni s-a spus că a căzut un stâlp pe calea ferată, atât. Nu ştim cât mai stăm aici, e deja ora 11.30 şi stăm pe loc de la ora 9.00“, ne-a povestit ieri un călător din acceleratul Iaşi-Timişoara, tren blocat în gara Frasin.

Întârzieri la destinaţie

În acest timp, angajaţii CFR dădeau asigurări pasagerilor că trenul va porni în maxim un sfert de oră. Conform directorului Regionalei CFR Iaşi, Constantin Axinia, după mai bine de două ore trenurile au fost puse în mişcare. „Sunt întârzieri de la 30 de minute la 128. A durat ceva până când să se deblocheze calea ferată, iar apoi a trebuit să înlocuim locomotivele electrice cu cele Diesel“, a spus Constantin Axinia.

Suceava



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite