Suceava: Demonstraţii de drift şi maşini tunate în Cetate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sute de suceveni au admirat autoturismele de colecţie din parcarea Shopping City

Vezi aici poveştile despre CEL MAI BĂTRÂN TRABANT DIN ROMÂNIA, CEA MAI LUNGĂ DISTANŢĂ parcursă până la întâlnirea de la Râşnov şi cât costă  MODIFICAREA UNUI TRABANT.

Proprietarii a 50 de maşini şi-au prezentat bijuteriile pe patru roţi personalizate. Tuningul a scos din buzunarele unora chiar şi 6.000 de euro. 

Pasionaţii de tuning şi drifting au avut parte ieri şi astăzi de un adevărat spectacol în parcarea din faţa complexului Shopping City. Spectacolul a fost deschis ieri cu o expoziţie de tuning care a atras sute de suceveni. A urmat apoi o demonstraţie de drift-arta derapajelor controlate, iar astăzi, de la ora 18.00,  va avea loc concursul de accelerare şi cel naţional de drift.

Tengu, invitat special

La spectacol a fost prezent şi Florin Cozmuţă, mai cunoscut sub numele de Tengu, singurul drifter profesionist din ţară şi reprezentantul României în competiţiile internaţionale de drift. Acesta a făcut o demonstraţie cu Nissan-ul Skyline R33 de 500 cp, maşină cu care  a reuşit să câştige Campionatul din Africa de Sud, în 2006.

Tuningul, un hobby costisitor

„Ca să arate aşa cum se vede am cheltuit 31.000 de lei. Numai pe vopsea am dat 6.500 de lei, iar pe partea de stabilitate am cheltuit 5.500 de lei. Vopseaua este foarte scumpă deoarece am ales un negru perlat. Toate lucrurile pe care le-am folosit sunt omologate, sportive, de la nemţi. Cauciucurile sunt, de asemenea, speciale, iar capacele au un design mai rar“, a declarat Ionuţ Socol, preşedintele unui club al proprietarilor de Dacia Logan. A achiziţionat maşina acum doi ani, la mâna a doua, iar într-un an şi jumătate a transformat-o într-o operă de artă. Ionuţ spune că, dacă n-ar fi criză, ar mai schimba multe la ea, mai ales prin interior. În viitorul apropiat intenţionează să schimbe culoarea maşinii din negru tot cu o nuanţă perlată şi să îmbrace scaunele în piele.

„În primul rând, la o maşină contează confortul, apoi designul. Am ales să-i dau numele de Spartan, după filmul «Gladiatorul». La volan mă consider şi eu un mic spartan“, a mai adăugat acesta.  Maşina lui Iulian Volintiru a fost după părerea vizitatorilor cea mai spectaculoasă. Un Seat Leon galben cu motorul de 1,8 Turbo şi 180 de cai putere. „Am colecţionat 7 trofee la concursurile naţionale, iar pentru a ajunge la aşa performanţă am investit în jur de 6.000 de euro. Am băgat bani din buzunarul meu şi nu-mi pare rău“, a spus Iulian.

Punctul de atracţie al evenimentului a fost însă un trabant albastru, tunat cu pleoape la farurile din faţă, cu jante din aliaj şi tobă de eşapament sport pentru un sunet mai puternic.

Un motor bun îl are maşina lui Fritz. A câştigat cu ea peste tot, Iremiciuc George, şofer.

Am 18 ani, dar e a şaptesprezecea maşină pe care o am, Comănescu Cozmin, elev.

Suceava



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite