Slatina:Service-ul unde a ars microbuzul funcţiona ilegal

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Firma Gladiatorul nu este înregistrată la ITM şi nu este autorizată de RAR. Administratorul de la Sucidava, firma de transport, spune că nu va mai duce nicio maşină în acel service, după ce a aflat că nu este autorizat.

Service-ul Gladiatorul, unde a luat foc microbuzul de Corabia, este unul „fantomă“. Aceasta are activitatea suspendată, nu figurează în evidenţele Inspectoratului Teritorial de Muncă şi nici nu este autorizat de Registrul Auto Român (RAR). Administratorul firmei de transport Sucidava, Mircea Prodea, spune că nu ştia că service-ul are atâtea probleme. „Am mai dus şi alte maşini în acest service. Apelam la serviciile lui pentru că este aproape de autogară. Nu ştiam că nu este autorizat de RAR, însă de acum în colo nu voi mai duce niciun microbuz acolo. Patronul service-ului mi-a promis că o să îmi repare maşina“, a declarat administratorul.
Inspectorii de muncă au concluzionat astăzi că bărbatul care repara maşina în timp ce aceasta a luat foc nu era angajatul firmei Gladiator şi nici al altei firme de pe platforma CFR.

Gladiatorul nu are autorizaţie de la RAR

Pe site-ul oficial al RAR figurează 47 de service-uri auto care sunt autorizate, însă gladiatorul nu este printre ele. Cu toate acestea, microbuzul de transport persoane a fost adus cu bună ştiinţă de patronul de la Sucidava la service-ul „fantomă“, pentru reparaţii. „Din primele cercetări a rezultat că directorul firmei de transport a luat legătura personal cu patronul de la service, pentru a solicita reparaţia microbuzului“, a declarat purtătorul de cuvânt al ITM, Olt, inspectorul Daniel Ghiţă.

Pagube de zeci de mii de euro

Pagbele pe care firma de transport le are în urma incendiului de la service sunt de aproximativ 20.000 euro. Microbuzul este fabricat în anul 2005, a fost modificat, pentru confortul călătorilor, numai scaunele şi modificările interioare ridicându-se la 5000 euro. Reprezentantul service-ului i-a promis patronului de la Sucidava că va repara integral maşina.
Oamenii care lucrau la service în momentul incendiului sunt acum de negăsit. Uşile atelierului auto de pe platforma CFR sunt închise, iar inspectorii de mucnă încearcă să facă lumină în acest caz.

Slatina



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite