Slatina: Patronul serviceului auto, ţepuit de doi poliţişti, acuză că aceştia au fost ajutaţi de un procuror

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Scandalul dintre patronul unui service auto din Slatina şi poliţiştii Ciprian Gheorghiceanu şi Laurenţiu Lazăr continuă.

Patronul  serviceului, Marin Căruntu, susţine că aceştia ar fi fost ajutaţi de procurorul Marian Niţu să ia maşina de la serviceul unde  a fost dusă pentru reparaţii. “Prima cerere de restituire a maşinii din service a fost făcută pe data de 30 iulie şi a fost respinsă. Ulterior, poliţiştii au făcut o altă cerere care a fost admisă de procurorul Niţu. Probabil, acesta se cunoaşte cu poliţiştii, or mai fi lucrat împreună la alte cazuri, şi i-a ajutat să îşi ia maşina. Cred că maşina a fost ridicată ilegal. Ea trebuia să rămână la poliţie până la definitivarea anchetei, nu să fie dată proprietarului”, spune patronul serviceului. Procurorul acuzat, Marian Niţu, susţine că autoturismul a fost ridicat legal. "Prima cerere a fost respinsă pentru că nu fusese făcută expertiza maşinii. Proprietarul a făcut expertiza şi a depus a doua cerere pe care am admis-o eu", a spus procurorul acuzat.

Cere anularea ordonanţei de ridicare a maşinii

Căruntu  a depus zilele trecute o plângere împotriva ordonanţei emisă de procurorul Marian Niţu prin care cere anularea acesteia. “Am depus plângere împotriva ordonanţei de restituiere a maşinii şi vreau ca aceasta să fie anulată. Maşina să rămână la poliţie până la finalizarea anchetei. Nu mi se pare normal, proprietarul a rămas cu maşina, iar eu cu paguba. Plângerea am făcut-o de acum o săptămână, la domnul procuror Adrian Aspra şi nici până acum nu  a fost soluţionată. În schimb, ordonanţa de restituire  a maşinii a fost dată imediat, iar în aceeaşi zi a şi fost ridicat autoturismul”, susţine patronul servicelui. Procurorul Adrian Aspra spune că plângerea a fost înaintată prim-procurorului Otilia Chiriţă, care urmează să o soluţioneze. “Plângerea are termen de soluţionare 20 de zile. E posibil să fie admisă, dar se poate şi să fie respinsă”, a spus procurorul Adrian Aspra. 

Nu au mai plătit reparaţiile

Scandalul dintre patronul servicelui şi cei doi ofiţeri a început la sfârşitul lunii iulie. Aceştia s-au reclamat reciproc, după ce poliţiştii au ridicat autoturismul dus la service pentru reparaţii, fără să plătească. Reparaţile  maşinii, un bolid  zeci de mii de euro, marca BMW Z3, care a fost lovită în urma unui accident în Bulgaria, costau 15.000 de lei. Când au văzut factura, poliţiştii s-au declarat nemulţumiţi de servicii. Ofiţerii refuză să facă orice comentariu legat de acest incident. Ei au depus plângere împotriva patronului serviceului pe care îl acuză de evaziune fiscală, abuz de încredere şi fals în înscrisuri. La rândul lui, patronul i-a reclamat, pe proprietarul maşinii, poliţiştii Ciprian Gheorghiceanu, pentru că nu i-a plătit, iar pe celălalt poliţist pentru abuz în service, întrucât acesta ar fi făcut scandal la service, susţine patronul.

Slatina



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite