Slatina: Cele mai haioase reclamaţii ale oltenilor: cartofii sunt de dimensiuni diferite, muncitorii care construiesc cavoul se mişcă încet iar reclamantul se grăbeşte...

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Oltenii nu reclamă doar calitatea serviciilor sau a produselor oferite de comercianţi ori mărirea ratelor la bănci, ci mai sesizează şi lucruri ieşite din comun.

În fiecare săptămână Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Olt primeşte zeci de sesizări de la oltenii nemulţumiţi de produsele pe care le cumpără sau de serviciile care li se oferă. Inspectorii CJPC Olt primesc, pe lângă reclamaţiile obişnuite şi sesizări ieşite din comun. Cea mai „originală” reclamaţie aparţine unui slătinean care a sunat la Protecţia Consumatorului fiind nemulţumit de calitatea produselor cumpărate. „Am primit sesizarea în urmă cu câteva luni. Omul spunea că a cumpărat un sac de cartofi de la alimentară şi era foarte nemulţumit că nu toţi cartofii sunt de aceeaşi dimensiune”, povesteşte Dumitru Onică, directorul CJPC Olt.

Sesizări anuale primite de inspectorii CJPC

O altă sesizare ieşită din comun este primită de inspectorii CJPC Olt în fiecare an, în preajma sărbătorilor de Crăciun, de la un oltean care reclamă hypermarketurile din Slatina din simplul motiv că nu este băgat în seamă de angajaţii acestora. Persoana este nemulţumită că atunci când este aglomeraţie, nu i se oferă un loc în faţă, la coadă, sau că nu stă tot timpul un angajat al magazinului în preajma lui, pentru a-i recomanda produsele. „Cea mai recentă sesizare pe care am primit-o a fost făcută în urmă cu câteva zile. Un slătinean, în vârstă, ne-a sunat să reclame firma care îi construia cavoul. Acesta ne-a spus că este nemulţumit de muncitorii care lucrează prea încet, iar el este bătrân şi se grăbeşte...”, a mai spus Onică, directorul CJPC Olt.

INFO BOX
Pe cine reclamă oltenii?

Cele mai reclamate sunt companiile care furnizează energie electrică şi cele de telefonie mobilă. Oltenii sunt nemulţumiţi de calitatea serviciilor prestate de acestea. În topul sesizărilor făcute de olteni se află şi instituţiile bancare. Clienţii acestora se plâng de creşterea neaşteptată a dobânzilor sau calitatea serviciilor oferite de acestea.

Slatina



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite