Slatina: CEZ reduce personalul de la deranjamente şi relaţii cu clienţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ghişeul de relaţii cu publicul de la Scorniceşti va fi închis, iar numărul echipelor de intervenţie la deranjamente se va reduce.

CEZ România va face restructurări şi va externaliza Serviciul de măsurare începând din luna octombrie, in Olt.
Centrul de relaţii cu clienţii din Scorniceşti, care deservea toată zona de nord a judeţului va fi închis cel mai probabil la afârşitul lui octombrie. Vor mai rămâne astfel de centre doar în Slatina, Caracal şi Corabia, însă şi la acestea se va reduce personalul. „În total, 25 de angajaţi care se ocupă de clienţi îşi vor pierde locul de muncă, în urma disponibilizărilor, iar ceilalţi 33 care vor rămâne trebuie să facă faţă celor peste 190.000 de consumatori din întreg judeţul“, a spus  Mugurel Naie, preşedintele Sindicatului Olt Electrica.
Cei mai afectaţi vor fi oltenii care locuiesc în comunele din nordul judeţului. Ei vor avea de străbătut chiar şi 70 de kilometri, până la Slatina, pentru a rezolva problemele cu facturile sau consumul de energie electrică.

Aşteptări prelungite pentru deranjamente

O altă măsură va fi reducerea numărului de angajaţi care intervin la deranjamente. 16 din cei 94 de angajaţi pentru această activitate în Olt vor fi trimişi acasă. Timpul scurs până la remedierea defecţiunilor se va prelugi, iar primii care vor avea de suferit vor fi clienţii. CEZ a specificat de la început în contractele semnate de toţi consumatorii că va interveni în 72 de ore de la anunţarea deranjamentului în mediul rural şi în 12 ore în oraş. „ Au atâta profit de pe urma consumatorilor şi reduc personalul acolo unde nu trebuie. 72 de ore de aşteptare pentru un deranjament înseamnă exagerat de mult“, spune Dumitru Stoicescu, din un consumator din Slătioara.

Slatina



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite