Sibiu: Texte cuminţi imprimate pe tricourile sibienilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sibiu: Texte cuminţi imprimate pe tricourile sibienilor
Sibiu: Texte cuminţi imprimate pe tricourile sibienilor

Sibienii sunt pudici, nu-şi imprimă gânduri erotice pe tricouri, căni sau chiloţi. În centrele de personalizat obiecte prin imprimare, mesajele amuzante sunt cele mai cerute.

Fraze amuzante şi fonturi ciudate, fotografii de familie ori texte alese direct din catalog. Sibienii nu sunt mai deloc perverşi când vine vorba de personalizarea obiectelor care fac parte din viaţa lor de zi cu zi. Dacă la Craiova, potrivit ziarului Click!, la centrele de imprimat, cererile cu tente sexuale sunt la ordinea zilei, în Sibiu pozele deocheate şi textele indecente nu sunt deloc frecvente. Iar solicitările de imprimare a lenjeriei intime sunt la fel de rare. „Primim şi comenzi de imprimat lenjerie intimă, dar acestea nu sunt foarte frecvente. În urmă cu câteva zile un tânăr mi-a cerut să imprim un text deocheat pe nişte chiloţi tanga bărbăteşti. Scria «Sorana, haide, eu sunt flacăra pasiunii». Dar nu prea sunt solicitate textele cu aluzii sexuale, frazele amuzante sunt cele mai căutate“, a declarat angajatul unui centru de personalizat obiecte.

Textele amuzante, la mare căutare
„Eu am provocat recesiunea, m-am lăsat de băut o zi“, este un mesaj amuzant cerut de băieţi, legat de contextul actual. Alte texte care stârnesc zâmbete sunt „Nu fura! Guvernul nu acceptă concurenţă“ sau „Obiectivul meu pe termen lung este să mă îmbogăţesc cât mai repede“. Chiar dacă sunt mulţi clienţi care vin pregătiţi cu modelele sau cuvintele pe care le vor pe tricouri, cea mai mare parte a lor aleg modelele din catalog. „Oamenii îşi aleg pe loc, din ce avem noi în catalog, vor modele ciudate şi complexe ori fonturi nu foarte comune. Spre exemplu modelul «The Man ↑ The Legend ↓» este vrut de mulţi tineri“, a mai precizat cel care lucrează la imprimări.

A trecut moda pozei proprii pe tricou
Poza proprie nu prea mai este la modă pe tricourile sibienilor. În schimb, când vine vorba de fotografii, sibienii le vor pe căni sau pe perne în formă de inimă, pe care, de obicei, le dau în dar celor dragi. În poze apar în general două persoane, cuplu, şi se întâmplă din când în când ca ipostazele în care apar cei doi să fie sexy şi chiar mai mult. Astfel, fotografiile personale făcute în vacanţă la mare, cu puţine haine şi mult chef, îşi găsesc locul pe cana de cafea. Cu preţuri de la 19 la 40 de lei, tinerii, în special, aleg serviciile firmelor de imprimat şi personalizat obiecte şi transformă astfel un lucru banal într-o amintire plăcută sau, deopotrivă, ceva tentant şi excitant.

Cel mai tânăr client, sub zece ani
Se pare că doar tinerii au astfel de iniţiative şi-şi doresc să iasă din griul zilei prin mesaje personalizate pe haine. „Tinerii, fete şi băieţi, sunt cea mai mare parte a clienţilor noştri“, a declarat reprezentantul firmei de imprimări. Inovaţia i-a atins şi pe pici, o fetiţă mai mică de zece ani venind să-i personalizeze tatălui său o cană. „A venit cu poza pe memory stick şi mi-a cerut să o imprim pe o cană alături de textul «La mulţi ani, tati!»“.

Cifră
40 de lei costă imprimarea pe o cană specială care-şi schimbă culoarea în funcţie de temperatura cafelei sau a ceaiului.

Sibiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite