Sibiu: Orange, reclamat la Protecţia Consumatorului după Crăciun

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Marius Popescu spune că a fost taxat, nejustificat, pentru 390 de sms-uri
Marius Popescu spune că a fost taxat, nejustificat, pentru 390 de sms-uri

65 de reclamaţii împotriva diferitelor companii de telefonie mobilă au fost înregistrate la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Sibiu de la începutul anului. Ultima a venit chiar ieri. Nemulţumit că a primit o factură supraîncărcată în urma mesajelor trimise de Crăciun, un sibian îşi caută acum dreptatea la comisarii de la CJPC Sibiu.

Sibianul Marius Popescu a primit un „cadou“ neaşteptat din partea companiei de telefonie mobilă la care este abonat, după ce a trimis o serie de mesaje de Crăciun apropiaţilor săi. Acesta spune că s-a trezit cu factura supraîncărcată, după ce i-au fost facturate, pe nedrept, 390 de mesaje, într-un interval de numai două ore. Ieri, acesta a depus o reclamaţie la Comisariatului Pentru Protecţia Consumatorului Sibiu, în speranţa că i se va face dreptate. „ În ziua de Crăciun, între orele 9.25 şi 11.57 mi-au fost facturate 390 de sms-uri, în condiţiile în care eu am trimis doar 65. Am rămas şocat în momentul în care am văzut factura. Au fost foarte multe mesaje pe care eu le-am trimis o singură dată şi mi-au fost facturate şi de opt ori, ceea ce a dus la supraîncărcarea facturii cu 18 euro. În plus, le-am sunat pe persoanele cărora le-am trimis mesajele şi care mi-au spus că le-au primit de cel mult două ori. Nu se poate aşa ceva“,povesteşte Marius Popescu. Mai mult, sibianul spune că, în momentul în care a cerut explicaţii de la reprezentanţii companiei, a fost tratat cu superficialitate şi lipsă de profesionalism. „ Am sunat la serviciul destinat clienţilor de două ori. Persoanele care mi-au răspuns au spus că nu le interesează, că dacă sunt nemulţumit pot să îi dau în judecată, dar că trebuie să le plătesc factura, altfel îmi vor întrerupe abonamentul“, completează reclamantul.

Reclamaţia, în curs de cercetare
Nemulţumit de răspunsurile primite, sibianul a mers ieri la CJPC Sibiu. „ Reclamaţia a fost înregistrată şi este momentan în curs de cercetare. Cel mai probabil, până la sfârşitul săptămânii vom putea da şi un verdict“, ne-a spus Ioan Băra, directorul adjunct al CJPC Sibiu. Acesta a completat că, de la începutul anului până în prezent, s-au înregistrat 65 de reclamaţii împotriva diferitelor companii de telefonie mobilă. „ Nemulţumirile au vizat, în special, defectarea telefoanelor în perioada de garanţie, timpul îndelungat petrecut în service sau refuzul de reziliere a contractului de abonament“, a completat Băra.

Alte trei reclamaţii de Crăciun
Potrivit directorului adjunct al CJPC Sibiu, alte trei reclamaţii au fost înregistrate în perioada Crăciunului de inspectorii sibieni. „ Una dintre acestea a venit de la un client nemulţumit de faptul că maşina i s-a stricat la scurt timp după ce a scos-o din service, iar alte două ne-au fost redirecţionate de colegii din Alba, deoarece vizau seriviciile oferite de instituţii bancare cu sediul în Sibiu“,, spune Ioan Băra, director adjunct CJPC Sibiu.

Sibiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite