Punctele tari şi minusurile lucrărilor la centura ocolitoare a Sibiului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Prefectul de Sibiu, Constantin Trihenea, însoţit de senatorul Ion Ariton şi deputatul Cornel Ştirbeţ, au efectuat, o vizită de documentare pe şantierul centurii ocolitoare a municipiului Sibiu.

CITEŞTE ŞI:

Probleme mari la viaductul de la ieşirea din Sibiu spre Mediaş

Centura ocolitoare a Sibiului, loc de pelerinaj pentru hoţi

Cu această ocazie, s-au analizat punctele de lucru cele mai avansate şi cele care sunt în stadii fizice de execuţie mai puţin avansate. Ca şi în alte ocazii, explicaţiile au fost oferite de consultantul Vasile Isac, acesta declarându-se mulţumit de majoritatea lucrărilor aflate în grafic, cu toate greutăţile întâmpinate din cauza ploilor abundente din ultima perioada de timp.

Astfel, pe tronsonul I, lucrările ajunse la 90-95% realizare sunt:

- podul rutier peste DN1 (Şelimbăr-Bungard-Mohu);

- tronson ieşire Sibiu-Agnita, cu pod rutier şi bretele de racord;

- sensul giratoriu zona Compa (str. H. Coandă).

Prefectul de Sibiu spune că Centura ocolitoare va fi gata în noiembrie. CNADR asigură că nu vor fi probleme colaterale


Punctele rămase "fierbinţi", pe traseul centurii sunt:

- pasajul CFR Şelimbăr, cu aplicarea soluţiei de consolidare cu blocheţi din beton;

- pod Guşteriţa, cu structura de rezistenţă încheiată în termenul angajat (20 iulie); este primul pod de ciment peste Cibin, construit în ultimii 30 de ani (4 benzi);

- pasaj CFR în zona de racord tronson I şi tronson II: se lucrează la suprabetonare şi montarea blocheţilor.

Pentru ultimele noutăţi din Sibiu, click pe poza de mai jos:

image
Sibiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite