Crapă zidurile de la casele de lângă viaductul din Gara Mică

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Viaductul din Gara Mică a fost construit în 1977, iar de atunci nu s-au mai făcut reparaţii capitale
Viaductul din Gara Mică a fost construit în 1977, iar de atunci nu s-au mai făcut reparaţii capitale

Zeci de proprietari de case din vecinătatea podului spun că acesta se deteriorează pe zi ce trece. Oamenii spun că le trepidează casele când trec maşinile în viteză pe viaductul peste calea ferată.

CITIŢI ŞI:

Probleme mari la viaductul de la ieşirea din Sibiu spre Mediaş

Viaductul din Gara Mică începe să se fărâme

Problemele de la cel de al doilea pod ca lungime şi mărime din municipiul Sibiu, după podul Gării, par că nu se vor mai termina niciodată. Semnalele de alarmă trase de către ziarul nostru în câteva rânduri legat de problemele de la viaductul din Gara Mică, sunt acum întărite şi de sibienii care locuiesc în zonă. Numai puţin de 18 proprietari de locuinţe de pe Calea Şurii Mari, au semnat un memoriu depus la redacţia Adevărul de Seară. Oamenii cer ajutorul legat de problemele de la viaductul care este deocamdată singura legătură între Sibiu şi nordul judeţului. „Nu ştim ce să mai facem. Suntem aproape disperaţi. Am depus sesizări şi la Primărie, şi la Poliţia Rutieră şi la Comisia de Circulaţie. Vă rugăm să ne ajutaţi” a povestit cu o voce tremurândă Gogâldea Dorin, unul din semnatarii petiţiei.

Liber pentru vitezomani
Locatarii de la imobilele 1-17 de pe Calea Şurii Mari povestesc cum viaţa în propriile locuinţe este un calvar continuu din cauza viaductului. Dispariţia subită de ceva timp a limitatoarelor de viteză, de la capetele podului a dat startul la problemele de la viaduct. „În urmă cu câţiva ani, când s-au revopsit balustradele de protecţie de la pod au dispărut indicatoarele prin care se limita viteza de deplasare la 30km/h. Mai ales în timpul nopţii maşinile circulă cu 80-100 km/h pe pod. Când trec TIR-urile peste pod se cutremură casele. Au început să apară fisuri şi crăpături. Ţiglele pică şi ele. Nu mai putem să trăim aşa” spun în memoriul depus Gogâldea Dorin şi ceilalţi 17 semnatari ai hârtiei.

Mai grav este faptul că din piloanele de sub viaduct au început să cadă din nou bucăţi mici de beton. „De la consolele de susţinere de piloni, numărul 3, 10 şi 11 în direcţia de mers spre Mediaş au mai căzut bucăţi în ultima vreme” mărturiseşte Gogâldea Dorin.

Au dispărut avertismentele pentru populaţie

Îngrijorător este şi faptul că au dispărut şi plăcuţele cu avertismente pentru populaţie, pe care scria „Atenţie Pericol!”, montate în urmă cu aproape 10 luni.

Pericolul pentru trecători pândeşte de sus

În fine pentru că în Alba sunt lucrări la un pod peste Mureş, traficul greu către Cluj şi Alba Iulia are acum ca rută ocolitoare Sibiu – Copşa Mică – Blaj, ceea ce înseamnă că peste pod vor circula cel puţin un număr dublu de autovehicule cu greutate de peste 7 tone.

AFLĂ CARE E POZIŢIA OFICIALĂ A PRIMĂRIEI SIBIU ŞI CÂND VOR ÎNCEPE LUCRĂRILE DE REABILITARE, AZI DIN

image

Click pe imaginea de mai jos pentru ultimele noutăţi de la Sibiu:

logo ads
Sibiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite