Sibiu: Call center pentru sibienii care circulă cu autobuzul

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sibiu: Call center pentru sibienii care circulă cu autobuzul
Sibiu: Call center pentru sibienii care circulă cu autobuzul

Societatea locală de transport în comun, Tursib duce o campanie intensă de informare a sibienilor despre noile rute şi noul graphic de circulaţie a autobuzelor.

Din 15 noiembrie, călătorii Tursib vor trebui să se obişnuiască cu noile trasee stabilite prin programul de modernizare pus la punct împreună cu consultantul străin VCDB Dresda. Reconfigurarea rutelor Tursib a fost decisă de Primărie în urma analizei studiului de trafic realizat la sfârşitul anului trecut, la care au răspuns 9000 de călători ai  Tursib. Printre concluziile studiului se numără şi aceea că jumătate dintre traseele Tursib au o rentabilitate scăzută. Din noiembrie în Sibiu vor exista trei trasee principale şi şapte trasee secundare ce vor face legătura între cartierele oraşului şi zonele centrale. Pe lângă acestea vor circula curse regulate care leagă oraşul de zonele industriale.

De la începutul lunii, caravana “Noul Tursib” a bătut toate cartierele oraşului fiind împărţiţi fluturaşi în staţii, cu date despre noile trasee şi abonamentele unice care vor fi introduse de la mijlocul lunii noiembrie. Sibienii pot afla informaţii despre noile trasee Tursib şi din afişele amplasate în oraş sau prin intermediul plăcuţelor amplasate în staţii. Singurul traseu care nu suferă modificări este traseul autobuzului 5.

Campania va continua şi în următoarele săptămâni şi în plus, de la 1 noiembrie va fi funcţională şi o line telefonică gratuită. Oricine va suna la numărul 0800800586 între orele 7 şi 22 va putea solicita informaţii despre orice traseu nou Tursib şi ce linii să folosească pentru a ajunge la şcoală sau la serviciu. Operatoarele callcenter-ului vor oferi şi informaţii despre noile abonamente unice de 50 de lei, cu care se va putea circula pe toate traseele.

Sibiu



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite