Sătmărenii s-au apucat de comerţ online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Tânăra mămică a deschis un magazin virtual cu produse eco-friendly pentru bebeluşi
Tânăra mămică a deschis un magazin virtual cu produse eco-friendly pentru bebeluşi

Firmele şi-au reorientat vânzările din magazinele clasice spre cele virtuale. Firmele au renunţat la plata chiriei pentru spaţiile clasice şi şi-au cumpărat domenii pe internet. Investiţiile într-o astfel de afacere pornesc de 2.000 şi ajung până la 20.000 de euro.

Nişa vânzărilor online a prins în rândul micilor întreprinzători din Satu Mare. Scutece ecologice, cărucioare pentru copii, pantofi, parfumuri şi alte produse le sunt livrate la domiciliu românilor din întreaga ţară, în urma comenzilor făcute pe site-urile antreprenorilor din Satu Mare. 

Magazin virtual eco-friendly

„Important este produsul. De exemplu, prin intermediul site-ului nostru, oferim spre vânzare scutece ecologice, lavabile, săpunuri naturale, port bebe-uri speciale sau jucării fabricate din lemn. Avem deja clienţi fideli, cărora le expediem periodic colete, după ce au făcut o comandă telefonică sau prin mail. Acestor oameni le pasă de natură şi vor să ducă o viaţă cu cât mai puţine efecte nocive asupra mediului, iar pe de altă parte au ajuns la concluzia că aceste produse sunt mult mai eficiente în privinţa cheltuielilor lunare pentru îngrijirea unui copil“, afirmă Reka Godri (29 de ani), managerul www.greenbaby.ro. Ea mai spune că investiţia iniţială pentru afacerea online a fost de circa 2.000 de euro. „În iunie 2009, împreună cu soţul meu Alpar, ne-am apucat de acest proiect. Ideea mi-a venit după ce am născut şi am căutat alternative la scutecele de unică folosinţă, care sunt printre cele mai poluatoare produse“, afirmă Reka. Potrivit acesteia, în circa o jumătate de an investiţia iniţială a fost recuperată, iar acum afacerea merge pe profit.

Oraşul copiilor

Nu mai puţin de 20.000 de euro au investit alţi doi întreprinzători sătmăreni în deschiderea unui magazin virtual destinat tot copiilor, www.kidcity.ro. „Construirea unui site de o asemenea complexitate ajunge şi până la 4.000 de euro. Restul investiţiei a fost în stocul de marfă şi în mărcile pentru care suntem distribuitori unici pe ţară, dar şi chiria unui depozit“, afirmă Nagy Csongor (30 de ani), managerul www.kidcity.ro. El crede că secretul succesului este departamentul de relaţii cu clienţii. „Avem doi angajaţi care preiau comenzile şi oferă toată consultanţa necesară. Faţă de magazinul clasic, potenţialul clienţilor pe online este uriaş. Cei mai mulţi clienţi îi avem din zona sudică a ţării, mai ales Bucureşti şi Constanţa“, mai spune Csongor.

Satu Mare

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite