Satu Mare: Falsă victimă a băncilor
0
Povestea sătmăreanului care a reclamat la Protecţia Consumatorului, cum că, banca i-ar fi făcut o descoperire de card fără ştiinţa lui, nu se confirmă, din primele cercetări ale autorităţilor.
Povestea sătmăreanului care a reclamat la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Satu Mare, sucursala Bancpost, cum că, aceasta i-ar fi făcut o descoperire de card fără ştiinţa lui, nu se confirmă, din primele cercetări ale autorităţilor. “Cei 20 de mii de lei au fost scoşi de la un bancomat din Satu Mare. Reclamantul, Molnar Arpad, nu a mai dorit să depună plângere la Poliţie”, afirmă Valentin Breban, comisar şef al CJPC satu Mare. Acesta mai spune că, în cadrul anchetei în curs, se ia în calcul şi posibilitatea ca bărbatul să fi încercat să scape de creditul de 20 de mii de lei, spunând că nu el a semnat extinderea descoperirii de card. Reprezentanţii Bank Post Satu Mare afirmă că din punctul lor de vedere, dosarul de credit este complet, dar că aşteaptă rezultatele cercetărilor demarate de autorităţi.
Potrivit autorităţilor din cadrul CJPC Satu Mare, bărbatul se pare că ar fi fost în stare de ebrietate când a depus reclamaţia.