Cum își bat joc supermarketurile de clienți

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Oana Tobă depune astăzi sesizarea în scris și la OPC
Oana Tobă depune astăzi sesizarea în scris și la OPC

Numărul mare de clienți pe care îl au supermarketurile din Reșița îi fac pe angajați să îi sfideze pe nemulțumiți. Marfa îngrămămădită pe rafturi, produsele fără coduri și ofertele multe, cărora angajații nu le mai țin socoteala le dau bătăi de cap reșițenilor.

Este și cazul Oanei Tobă, o tânără din Reșița, care a vrut să profite de oferta unui produs de la Supermarketul Kaufland, iar când a ajuns la casă, s-a trezit că prețul de la raft a fost mai mic decât cel încasat. „Am făcut cumpărăturile la magazinul Kaufland Reșița, cumpărând printre altele un pachet de biscuiți, aflat la ofertă, prețul de pe raft fiind de 6,69 de lei. Atașat de acest pachet de aflau și câteva plicuri de cafea și conform înscrisului de pe raft, acestea se aflau la promoție, asftef că plicurile se dădeau gratis. La casa de marcat am constatat că prețul era altul, adica 8,19 lei. Am refuzat achizițonarea produsului”, a spune Oana Tobă, care s-a simțit sfidată de promția mincinoasă de la raft. Acesta spune că a mai trecut prin astfel de situații, însă a renunțat să depună plângere din cauza bătăilor de cap. „Nu este vorba despre cei 2 lei pe care ar fi trebuit să îi plătesc în plus, ci de faptul că la Kaufland se întâmplă frecvent astfel de situații și de fiecare dată am spus că nu am timp să îmi cer drepturile”, a adăugat reșițeanca. Neplăcerile acesteia nu se opresc aici.

Ce spun angajații supermarketului
Angajații de la Relații cu Publicul, după ce i-au recomandat reșițencei să sune la un număr de telefon la care nu a răspuns nimeni, din cauză că era weekend, au admis faptul că sâmbăta și duminica decurge mai greu capitolul „reclamații”. „În nicio filială din țară nu există condică scrisă pentru reclamații, iar cei de la Resurse Umane sunt liberi și nu pot da sisizării un număr de înregistrare”, a spus Andreea Keva, de la Relații cu Publicul, Kaufland.  „Plângerea ar putea fi depusă numai online sâmbăta”, a adăugat aceasta. 

Haos la codurile de bare de la supermarketul Kaufland
Pe lângă neglijența privind produsele aflate la ofertă, reșițeanca Oana Tobă a mai fst nevoită să renunțe la un produs, din cauză că nu a putut fi scanat la casa de marcat. „Am vrut să cumpăr și o pungă de aripioare de pui congelate, care la casa de marcat nu au putut fi înregistrate pentru că nu aveau cod de bare. Nimeni de la Kaufland nu mi-a oferit o altă variantă pentru acest produs fără cod de bare astfel că, am fost nevoită să renunț la el”, a adăugat femeia, care astăzi va lua mărura legală de a depune sesizarea în scris la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor.

Reşiţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite